Άννα Ζολώτα: Νέο πλήρωμα στο NewLead Victoria – Τι θα συμβεί με το πλοίο

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Νέο πλήρωμα μπήκε στο φορτηγό πλοίο NewLead Victoria, το οποίο παραμένει αγκυροβολημένο στη
Σιγκαπούρη με σαφώς περιορισμένες τις εμπορικές του δραστηριότητες εξαιτίας της ανάκλησης του πιστοποιητικού διαχείρισης ασφάλειας (Safety Management Certificate – SMC) από το νηολόγιο της Λιβερίας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που αφορούν στην υπόθεση, 13 ναυτικοί αποτελούν το νέο προσωρινό πλήρωμα του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου NewLead Victoria (χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής 2002), οι οποίοι και θα αναλάβουν καθήκοντα μετά την εγκατάλειψη του προηγούμενου πληρώματος που οδήγησε στην ανάκληση του SMC και κατ’ επέκταση στην απώλεια της ασφαλιστικής κάλυψης από το P&I club American Club.

Τώρα, το πλοίο τελεί υπό ένα είδος περιορισμένης ασφάλισης από την εταιρεία BankServe Insurance Services που έχει να κάνει με την προστασία του πληρώματος και παρέχει και λιμενική κάλυψη, που επιτρέπει στο πλοίο να συνεχίσει την εμπορική του δραστηριότητα παραμένοντας ωστόσο σε κοντινή απόσταση από τα λιμάνια που θα μπορεί να επισκέπτεται.

Το νέο πλήρωμα αναμένεται να συνεργαστεί με τη ναυλώτρια εταιρεία από το Ντουμπάι DBC Shipping ώστε να αποδεσμεύσει το φορτίο κάρβουνου που μεταφέρει το πλοίο.Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “NewLead Victoria” της NewLead είναι χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής του έτους 2002

Νωρίτερα το Mononews έγραφε:

Νέα σοβαρή τροπή στην υπόθεση του φορτηγού πλοίου NewLead Victoria της ναυτιλιακής NewLead Holdings έρχεται να φέρει το γεγονός ότι το νηολόγιο της Λιβερίας αποφάσισε να προχωρήσει στην ανάκληση του πιστοποιητικού διαχείρισης ασφάλειας (Safety Management Certificate – SMC) του πλοίου, το οποίο βρίσκεται από τα τέλη Νοεμβρίου αγκυροβολημένο στη Σιγκαπούρη, κατόπιν δικαστικών εντολών επίσχεσης για ληξιπρόθεσμες οφειλές της εταιρείας.

Ειδικότερα, η ανάκληση του πιστοποιητικού αυτού αποτελεί σοβαρή εξέλιξη καθώς κάνει δυσκολότερο για το ναυλωτή του πλοίου να ολοκληρώσει επιτυχώς το ναυλοσύμφωνο, κάτι που αποτελεί νομική υποχρέωση με βάση τη μαλαισιανή ναυτιλιακή νομοθεσία.

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου NewLead Victoria (χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής 2002), μεταφέρει φορτίο κάρβουνου 70.000 μετρικών τόνων αξίας 7 εκατ. δολαρίων, για λογαριασμό της ναυλώτριας εταιρείας DBC Shipping (έχει έδρα το Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων), η οποία σχεδιάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, να ξεφορτώσει το κάρβουνο εξαιτίας της απώλειας του πιστοποιητικού ασφαλείας.Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου “NewLead Granadino” της NewLead Holdings είναι χωρητικότητας 5.900-dwt και κατασκευής του έτους 2009

Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μοναδική συνέπεια της απώλειας του SMC. Για την ακρίβεια, το P&I club American Club αποφάσισε να άρει την κάλυψη του πλοίου εξαιτίας του γεγονότος ότι όλα τα μέλη του πληρώματος το έχουν εγκαταλείψει. Επιπλέον, το NewLead Victoria αφενός μεν παραμένει αγκυροβολημένο στη Σιγκαπούρη, αφετέρου δε, αντιμετωπίζει προβλήματα με την άγκυρα και τη μηχανή του.

Από τη μεριά του, το νορβηγικό P&I club Gard, έχει αναλάβει την κάλυψη του σκελετού του πλοίου που όμως και αυτή κινδυνεύει να μείνει στον αέρα λόγω της απώλειας του SMC.

Και αυτό επειδή, από τη στιγμή που ανακαλείται αυτό το πιστοποιητικό, κατά κανόνα, κάθε ασφαλιστική κάλυψη τερματίζεται, όπως ισχυρίζεται στο TradeWinds πηγή εξειδικευμένη στις ναυτιλιακές ασφαλίσεις.

Το American Club επίσης φέρεται να προειδοποίησε τη NewLead ότι σχεδιάζει να άρει την ασφαλιστική κάλυψη τριών ακόμη πλοίων της εταιρείας – τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου NewLead Granadino (χωρητικότητας 5.887-dwt και κατασκευής 2009), Nepheli (χωρητικότητας 3.416-dwt και κατασκευής 2009) και Sofia (χωρητικότητας 2.888-dwt και κατασκευής 2008) – κάτι που, αν συμβεί, θα οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχουν ανεξόφλητες οφειλές στο λογαριασμό που διατηρεί η ναυτιλιακή στο συγκεκριμένο club.Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου “Nepheli” της NewLead Holdings είναι χωρητικότητας 3.416-dwt και κατασκευής του έτους 2009

Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραφε το mononews.gr στις 2 Ιανουαρίου, συνολικά τέσσερις εταιρείες – Better Marine, Western Standard Ship Supplies, Glander Bunkering και Zhoushan Xinya – και η θυγατρική της γερμανικής τράπεζας Portigon στο Λονδίνο έχουν ζητήσει την επίσχεση του πλοίου για απλήρωτα χρέη συνολικού ύψους άνω των 200.000 δολαρίων.

Παρόλα αυτά, η Better Marine, που διεκδικούσε οφειλές της τάξεως των 189.000 δολαρίων, υπαναχώρησε αργότερα, με τη δικηγορική εταιρεία που την εκπροσωπεί να αναφέρει ότι οι δικηγόροι της Portigon διεκδικούν για λογαριασμό της την αποκλειστική ανάληψη της υπόθεσης.

Σημειώνεται ότι η γερμανική τράπεζα έχει αναλάβει ουσιαστικά ηγετικό ρόλο στη διεκδίκηση των οφειλών της ναυτιλιακής – της οποίας επικεφαλής είναι πλέον η Άννα Ζολώτα – καθώς διεκδικεί δόσεις ύψους 26,2 εκατ. δολαρίων από τα δάνεια του πλοίου που εκκρεμούν. mononews.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template