Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ Νίκος, τα media shops, oι εξαπατημένοι επιχειρηματίες και τα KEEΛΠΝΟ της Διαφήμισης

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ από Αγανάκτηση ο Νίκος Χατζηνικολάου για τα καπέλα στις Εφημερίδες που βάζουν οι καλοί εκδότες σε συνεργασία με τα Πρακτορεία
(βουβά και κρύα) Διανομής και αποφάσισε να μην δημοσιεύει τις πωλήσεις των έγκριτων εφημερίδων του.
Θα περιμέναμε από τον εκδότη-δημοσιογράφο να έχει την ίδια αντίδραση και για τις αθλιότητες με τις επισκεψιμότητες των ιστοσελίδων του Διαδικτύου-εδώ όπου έχουν μεταφερθεί όλες οι συμμορίες παραποίησης επισκεψιμοτήτων με σκοπό να εμφανίζονται μέσα στους 100 πρώτους της ALEXA που την έχουν κάνει σουρωτήρι αναξιοπιστίας.

Ετσι εμφανίζονται ελληνικά site της συμφοράς που γράφονται από συντάκτες των 400 ευρώ να διαβάζονται από 1 εκατ. έως 10 εκατ μοναδικούς αναγνώστες τη μέρα λες και τα γράφουν Χεμινγουέη και σπουδαίοι ερευνητές δημοσιογράφοι όπως οι Καρλ Μπέρνστιν και Μπομπ Γούνντγορντ!

Μάλιστα οι δήθεν πρώτες σε επισκεψιμότητα ελληνικές ιστοσελίδες εμφανίζονται να έχουν περισσότερους αναγνώστες ακόμη και από τις γερμανικές ιστοσελίδες που απευθύνονται σε ένα κοινό 120 εκατ. γερμανοφώνων στην Ευρώπη!
Την απόφαση του λοιπόν να μην δημοσιοποιεί τις πωλήσεις των εφημερίδων REAL NEWS και ΕΙΔΗΣΕΙΣ πήρε ο εκδότης Νίκος Χατζηνικολάου. Αυτό αποφασίστηκε, λεει, λόγω της καθυστέρησης να καθιερωθεί ο γραμμωτός κώδικας (barcode) για τον έλεγχο των πωλήσεων στις εφημερίδες. Ολη αυτή η ιστορία έχει, λέει, να κάνει με τα “καπέλα” που μπαινοβγαίνουν στις κυκλοφορίες των εντύπων…

Με ανακοίνωσή της μάλιστα η REAL MEDIA ενημερώνει ότι «αποσύρει τις εφημερίδες REAL NEWS και ΕΙΔΗΣΕΙΣ από τις μετρήσεις κυκλοφορίας, αναμένοντας την εφαρμογή της αδιάβλητης μεθόδου του barcode προκειμένου να επανέλθει». Οι κυκλοφορίες πάντως των εφημερίδων του Real group -όπως βέβαια και των υπολοίπων- το τελευταίο διάστημα έχουν πέσει χαμηλά. Συγκεκριμένα την Πέμπτη 27/4 οι «Ειδήσεις» πούλησαν πανελλαδικά 3.760 φύλλα ενώ η κυκλοφορία της κυριακάτικης Real News κυμαίνεται περί τις 30 με 35 χιλιάδες φύλλα και την Κυριακή 23/4 πούλησε πανελλαδικά 35.050 φύλλα.

Την ίδια στιγμή σε μια χώρα που η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία ημερήσια εφημερίδα δεν πουλάει πάνω από 15.000 φύλλα έρχονται κάποιοι επιτήδειοι εκδότες και παρουσιάζουν από 1 εκατ. εως 10 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τη μέρα.

Oσους δηλαδή δεν έχουν το μήνα κάποια από τα μεγαλύτερα γερμανικά sites που απευθύνονται σε ένα κοινό που ξεπερνάει τα 120 εκατ. στην Ευρώπη. Δείτε τη σχετική λίστα.
AGOF August 2015: Die Top 50 der Nachrichten-Angebote
Unique User August vs. Juli

1 Bild 18,21 -0,36 -1,9%
2 Focus Online 17,43 -0,44 -2,5%
3 Spiegel Online 15,47 -0,95 -5,8%
4 Die Welt 13,44 0,28 2,1%
5 Süddeutsche.de 9,22 0,02 0,2%
6 stern.de 8,93 0,59 7,1%
7 Zeit Online 8,45 -0,33 -3,8%
8 n-tv.de 8,29 -0,87 -9,5%
9 FAZ.net 6,35 -0,43 -6,3%
10 RP Online 5,41 -0,19 -3,4%
11 Huffington Post 5,03 -0,20 -3,8%
12 Der Westen 4,14 0,07 1,7%
13 N24 3,93 -0,50 -11,3%
14 Der Tagesspiegel 3,74 -0,20 -5,1%
15 Handelsblatt 3,46 -0,59 -14,6%
16 tz.de 2,84 0,53 22,9%
17 Express Online 2,75 -0,12 -4,2%
18 Hamburger Abendblatt 2,35 -0,06 -2,5%
19 news.de 2,32 0,53 29,6%
20 Augsburger Allgemeine Online 2,29 0,11 5,0%
21 Abendzeitung München 2,19 -0,24 -9,9%
22 manager magazin online 2,06 -0,48 -18,9%
23 Stuttgarter-Zeitung/-Nachrichten.de 2,01 -0,03 -1,5%
24 BZ-Berlin 1,88 -0,01 -0,5%
25 Merkur.de 1,82 -0,04 -2,2%
*: Unique User 14+ in Mio. – Quelle: AGOF / Tabelle: MEEDIA


Πρόκειται ίσως για τη μεγαλύτερη απαξίωση του χρήματος των διαφημιζομένων επιχειρηματιών στην διάρκεια της μεταπολίτευσης. Στην πραγματικότητα πρόκειται για εν ψυχρώ ληστεία (μετά παραχάραξης), ακόμη και με την “συμβολή” οικογενειακών σχέσεων.


Πως γίνεται η εξαπάτηση των διαφημιζομένων επιχειρηματιών και πως δημιουργούνται εξώφθαλμα προκλητικές προσωπικές περιουσίες σε βάρος των διαφημιζομένων;


Ολα κατά την γνώμη μας ξεκινάνε από την ανθρώπινη κόπωση των Ελλήνων Επιχειρηματιών-Διαφημιζομένων οι οποίοι πιεσμένοι από τον καθημερινό αγώνα επιβίωσης δεν έχουν το κουράγιο να καθήσουν και να διαβάσουν ή να παρακολουθήσουν το ΜΜΕ που οι σύμβουλοί τους επί των Δημοσίων Σχέσεων αλλά και οι διαφημιστικές εταιρίες-media shops τους προτείνουν να τοποθετήσουν τα χρήματά τους για τις ανάγκες τις επικοινωνίας των προιόντων τους.

Οπως κατ΄επανάληψη έχουμε παρουσιάσει σε δημοσιεύματά μας οι άτυχοι διαφημιζόμενοι βρίσκονται σήμερα, περισσότερο από ποτέ στο παρελθόν, στο έλεος μιας πρωτοφανούς εξαπάτησης. Για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για το διαδίκτυο στο οποίο λειτουργεί και το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” 10 χρόνια τώρα παρατηρούμε το φαινόμενο της παραχάραξης των επισκεψιμοτήτων όπως έχουμε εξηγήσει εδώ.

Ετσι εμφανίζονται εκδότες με δήθεν εκατοντάδες χιλιάδες μοναδικούς επισκέπτες σε μια χώρα της οποίας η μεγαλύτερη ημερήσια εφημερίδα μετά βίας πουλάει 12-14.000 φύλλα. Παρότι κανένα ενημερωτικό site δεν μπορεί να έχει πάνω από 60.000 μοναδικούς αναγνώστες τη μέρα, κάποιοι επιτήδειοι εκδότες του διαδικτύου δηλώνουν εκατοντάδες χιλιάδες ακόμη και εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες!

Οι διαφημιστικές εταιρίες-media shops με το επιχείρημα ότι εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε αστυνομική έρευνα για να εντοπίσουμε τους παραχαράκτες δίνουν στους διαφημιζόμενους πελάτες τους μια λίστα με τα δήθεν πρώτα σε επισκεψιμότητα site. Aνάμεσα σ΄αυτά εμφανίζονται κάτι εντελώς αστείες περιπτώσεις που ακόμη και 100 αιώνες να ζούσε ο κάθε αναγνώστης δεν θα έμπαινε ποτέ να δει τη θεματολογία τους-πόσο μάλλον να τα διαβάσει μια και δεν διαβάζονται.

Η διαφημιστική λοιπόν δίνει στον ταλαίπωρο επιχειρηματία την λίστα με τα δήθεν πρώτα σε επισκεψιμότητα site. Μια λίστα που δεν αργεί να μετατραπεί σε λίστα οικονομικής αυτοχειρίας του πελάτη ο οποίος όταν διαπιστώσει ότι θα μπορούσε να έχει περισσότερες ελπίδες να κερδίσει παίζοντας πόκερ με τον Τζον Ντίλιγκερ παρά τοποθετώντας τα λεφτά του στην συγκεκριμένη λίστα με τους δήθεν πρώτους (παραχαράκτες).

Και σαν να μην έφταναν οι παραχαράκτες που αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητες υπάρχουν και κάποιες εκλεκτικές συγγένειες και κολλητιλίκια ανάμεσα στα στελέχη των διαφημιστικών-media shops και συγκεκριμένα διαδικτυακά και όχι μόνο ΜΜΕ.

Ετσι επικεφαλής του digital σε ιστορικό media shop κρίνει επωφελές να σπρώξει διαφημιστικό χρήμα σε ΜΜΕ επικεφαλής του εμπορικού τμήματος των οποίων βρίσκεται η σύζυγός του!

Αχαστη Ελλαδάρα θα μου πείτε αλλά φυσικά δεν είναι ο μόνος.

Με αυτό τον τρόπο κάποιοι ιδιοκτήτες διαδικτυακών ΜΜΕ βλέπουν να ρέει στα ταμεία τους χρήμα που δεν τους αξίζει, ενώ στελέχη διαφημιστικών ζουν πλουσιοπάροχα στην διάρκεια της μεταπολίτευσης με εντυπωσιακές επαύλεις και lofts ανά την Ευρώπη χάρη στο χρήμα των άτυχων Ελλήνων επιχειρηματιών. Οι τελευταίοι κουρασμένοι από την καθημερινή μάχη δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν σε τι είδους περιβάλλον φιλοξενείται- με ακριβό αντίτιμο- το προιόν τους.

Επειδή όμως το εύκολο χρήμα στερεύει δεν θ΄αργήσει η στιγμή που ο διαφημιζόμενος επιχειρηματίας δεν θα είναι τόσο ευκολόπιστος μπροστά σε λίστες δήθεν πρώτων και εισηγήσεις εκ του πονηρού.

ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΩ MEDIA SHOPS





H Γηραιά κυρία της Διαφήμισης απολαμβάνει το παγωμένο της Moscato d’ Asti με θέα τον πανέμορφο κόλπο της Ωκεανίδας. Τα Moscato d’ Asti είναι ημίγλυκα και ημιαφρώδη κρασιά που παράγονται στην περιοχή του Asti στο Piemonte της Ιταλίας από την ποικιλία Μοσχάτο. Είναι κρασιά με χαμηλό αλκοόλ, περίπου 4,5 – 5,5 %, “παιχνιδιάρικες” φυσαλίδες έντονα αρώματα φρούτων όπως ροδάκινο, εσπεριδοειδή και αχλάδι αλλά και λουλουδιών.

Γράφει η Ιόλη Πιερίδη


Αρκετά μίλια βόρεια στα κεντρικά του πολυεθνικού κολοσσού τροφίμων μόλις έχει φθάσει ένα email από την Ελλάδα που περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες και αρκετή δόση χλευασμού για την κατάχρηση της τυφλής εμπιστοσύνης από τα στελέχη της εταιρίας στην Ελλάδα. Για δεκαετίες ολόκληρες ιλιγγιώδη ποσά που υποτίθεται ότι αφορούσαν τις ανάγκες επικοινωνίας των προιόντων του πολυεθνικού κολοσσού κατέληγαν στις τσέπες συγκεκριμένων τηλεαστέρων αλλά και στελεχών της διαφημιστικής αγοράς.

Για την ακρίβεια κατέληγαν σε νέες παραγγελίες ιστιοφόρων, πολυτελή διαμερίσματα ανά την Ευρώπη και βίλες στην Κολομβία των Βαλκανίων. Ενα ολόκληρο κύκλωμα συμμετείχε σ΄αυτό το ιδιόμορφο “ΚΕΕΛΠΝΟ” του χώρου της Διαφήμισης με το χρήμα να ακολουθεί “ενδιαφέρουσες” διαδρομές πριν καταλήξει σε πολυτελή διαβίωση-σε όλες τις εκφάνσεις της- των μελών του κυκλώματος.

Παρότι κάποιοι έσπευσαν να πηδήξουν από το σκάφος από τα κεντρικά της εταιρίας έστω και αργά αντιλήφθηκαν το όργιο Διασπάθισης του χρήματος. Ενεπλάκη ακόμη και Πρεσβεία Ευρωπαικής χώρας οι οποία έδωσε λεπτομέρειες που ζητήθηκαν για τα πρόσωπα και τις εταιρίες που συμμετείχαν στο πάρτυ.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα οι αποκαλύψεις θα είναι τέτοιου μεγέθους που ακόμη και ο τελευταίος διαφημιζόμενος επιχειρηματίας στην Ελλάδα θα συνειδητοποιήσει πως τα χρήματα που διαθέτει για επικοινωνία καταλήγουν να γίνονται προσωπικός πλουτισμός για τους επιτήδειους της Διαφημιστικής πιάτσας στην Κολομβία των Βαλκανίων.

Αντίστοιχες με τις περιπέτειες της πολυεθνικής στο χώρο του τροφίμου είναι και οι εν Ελλάδι διαφημιστικές περιπέτειες των πασίγνωστων βιομηχανιών αυτοκινήτου.

Ετσι για τους μυημένους δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι σκάνε ένα μετά το άλλο τα κανόνια (απόψε κάνεις μπαμ) στην αγορά αυτοκινήτου. Για δεκαετίες ολόκληρες και όσο ο Ελληνάρας απολάμβανε την ευκολία των καταναλωτικών δανείων οι παχιές αγελάδες του εύκολου δανεισμού ήταν βούτυρο στο ψωμί μιας χούφτας οικογενειακών διαφημιστικών εταιριών που έβλεπαν τα κέρδη τους να μην έχουν ταβάνι προκαλώντας μια έκρηξη πολυτελούς διαβίωσης (στα όρια του εκμαυλισμού) αλά ελληνικά των στελεχών-ιδιοκτητών και τω οικογενειών τους.

Σ΄αυτό το διάστημα είχαμε εισαγωγή ακόμη και εξωτικών φοινίκων από τις Ακτές της Αφρικής για τις ανάγκες της τροπικής διαβίωσης των ιδιοκτητών τους. Δεν υπήρξε καταναλωτικό όργιο στο οποίο να μην ενδώσουν τα μέλη μιας χούφτας προνομιούχων οικογενειών της Διαφήμισης από αγορές διαμερισμάτων στις πανάκριβες ευρωπαικές πρωτεύουσες έως το άνοιγμα εξωχώριων λογαριασμών από εκείνους που κάποια στιγμή ελέησε ακόμη και ο ισχυρός άνδρας της Siemens Μιχάλης Χριστοφοράκος.

Ηταν μοιραίο λοιπόν μετά απ΄όλα αυτά να φθάσουμε στην κατάσταση του ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΗΡΑ όπως πολύ παραστατικά την περιγράφει ένας παλαιός καλός φίλος από το χώρο της Διαφήμισης. Φυσικά δεν βάζουμε όλα τα media shops και τα στελέχη τους στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν και κάποιοι που κοκκινίζουν από ντροπή με αυτές τις αθλιότητες.

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template