ΤΑ GREEK STATISTICS ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Πλούσιοι διαφημιστές, χρεοκοπημένοι διαφημιζόμενοι, θαλασσοδανεισμένοι μηντιάρχες

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο τα media shops τα οποία μοιράζουν την διαφημιστική πίτα με κριτήρια που προκαλούν ερωτηματικά ως
προς την αποτελεσμάτικότητά τους και την πραγματική φροντίδα των χρημάτων των επιχειρηματιών-πελατών τους μένουν εκτός κάδρου της κυβερνητικής πρεμούρας να φορολογήσει τον τζίρο των εκδοτικών επιχειρήσεων. Στον χώρο της διαφήμισης λοιπόν που αποτελούν ένα από τα δύο κύρια έσοδα των ΜΜΕ (το άλλο είναι οι κυκλοφορίες όταν πρόκειται για έντυπα του περιπτέρου) συναντάμε το παράδοξο made in Greece φαινόμενο των πλουσίων διαφημιστών, των χρεοκοπημένων επιχειρηματιών διαφημιζόμενων και των θαλασσοδανεισμένων μηντιαρχών.
Πρόσφατα πολυεθνική που δραστηριοποιείται χρόνια στην Ελλάδα και από τους πιο μεγάλους διαφημιζόμενους στη χώρα μας συνειδητοποίησε- μετά από σχετικούς ελέγχους- ότι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που είχαν ξοδευτεί για διαφήμιση κατέληξαν πολυτελείς κατοικίες των διαφημιστών με φόντο στο απέραντο γαλάζιο της Αθηναικής Ριβιέρας.

Κι ενώ οι διαφημιστές εμπλούτιζαν την ακίνητη και κινητή περιουσία τους η εν λόγω πολυεθνική θα αναγκαζόνταν στην συνέχεια να μειώσει τις δραστηριότητές της στη χώρα μας. Το παράδοξο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι η εν λόγω πολυεθνική εκτός Ελλάδος συνεργάζεται παραδοσιακά με άλλο media shop το οποίο λειτουργεί και στην Ελλάδα.

Δεν μας προκαλεί έκπληξη, ο αλά ελληνικά, τρόπος που λειτουργεί η διαφημιστική αγορά στη χώρα μας με φόντο το χρεοκοπημένο, κατάπτυστο, αμεταρρύθμιστο κράτος. Αλλωστε η περίοδος της μεταπολίτευσης με τις παχιές αγελάδες τις ταισμένες από τα δανεικά και αγύριστα ήταν γεμάτη με τέτοιες νοοτροπίες.

Μόνο που τώρα καλούνται να πληρώσουν το τίμημα της χρεοκοπίας και οι πολίτες που δεν πήραν μέρος στο πάρτυ.
Υπάρχουν για παράδειγμα media shops με τεράστιο δανεισμό στις τράπεζες που αγωνίζονται να σταθούν όρθιες και να αποφύγουν νέα ανακεφαλαιοποίηση. Δανεισμό που στο τέλος της μέρας θα κληθεί να πληρώσει ο Μήτσος ο Φούντας από την Δραπετσώνα για να μπορεί ο μεγαλοδιαφημιστής να εξακολουθήσει να απολαμβάνει τα προνόμια του ζω με δανεικά τα οποία πληρώνει ο Μήτσος ο Φούντας από τη Δραπετσώνα.

Οσο αφορά τον τρόπο που μοιράζεται το διαφημιστικό χρήμα στην Ελλάδα ποιος θα ξεχάσει τις περίφημα ρεπορτάζ για τα μηχανάκια της AGB, τις καταγγελίες για τις ακροαματικότητες της Focus και πάει λέγοντας.
Στο τέλος της μέρας μια χούφτα εκδοτών τα βρίσκει με τους διαφημιστές και τις καταγγελίες τις παίρνει ο άνεμος σε βάρος όμως των επιχειρηματιών διαφημιζομένων που καταλήγουν-όχι φυσικά σε όλες τις περιπτώσεις-κερατάδες και δαρμένοι.

Ειδικά στο χώρο του διαδικτύου το όργιο της αλλοίωσης επισκεψιμοτήτων δεν έχει προηγούμενο. Καμμιά 50αριά εκδότες που υποδύονται τους δήθεν πρώτους πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά για να εξασφαλίσουν αυτές τις πρωτιές. Τα site τους σε καμμία περίπτωση δεν είναι μπορούν να είναι πρώτα μια και δεν διαβάζονται. Γράφονται από “αγράμματους” συντάκτες των 300 ευρώ ώστε να μπορούν οι ίδιοι να εμφανίζονται στις τηλεοράσεις, στο Κολωνάκι και στα πολυδανεισμένα γραφεία των διαφημιστάδων με τους οποίους ντιλάρουν το χρήμα των διαφημιζόμενων.

Την ίδια στιγμή στο Facebook, στο twitter ακόμη και στο instagram μπορείς να διαβάσεις εξαίρετα κείμενα και άρθρα ανθρώπων όπως ο Αρίστος Δοξιάδης για παράδειγμα. Παρόλα αυτά εκείνοι των οποίων τα site δεν διαβάζονται απολαμβάνουν το μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής πίτας του διαδικτύου.

Στο σημείο αυτό καλούμε τον κ. Μανώλη Παπαπολύζο, Πρόεδρο της Ενωσης Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος, του οποίου η οξυδέρκεια γίνεται αισθητή στους συνομιλητές του, να αναλάβει πρωτοβουλίες για τον εξορθολογισμό της διαφημιστικής αγοράς. Πριν φτάσουμε στο να σας εξηγήσουμε για μια ακόμη φορά πως λειτουργεί η διαφήμιση στο διαδίκτυο ας δούμε τι συνέβη με τον νέο φόρο που θέλει να επιβάλλει η ευρηματική κυβέρνηση.

Την αντίθεσή τους λοιπόν προς το νέο φόρο επί του τζίρου των εκδοτικών επιχειρήσεων που προωθείται με δικαιολογία την σωτηρία του ΕΔΟΕΑΠ εκφράζουν έξι μεγάλες εταιρείες. Σε σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι κάνουν όμως τεράστιο λάθος όσοι θεωρούν ότι με έναν νέο, μη αναλογικό και ανταποδοτικό φόρο θα λυθεί το πρόβλημα.
Υπογραμμίζεται ότι για τις επιχειρήσεις του έντυπου τύπου η επιβολή του νέου φόρου επί του τζίρου τους θα οδηγήσει στην βέβαιη απώλεια θέσεων εργασίας και ενδεχομένως στο κλείσιμό τους.

Τέλος τονίζεται ότι οι λιγοστές επιχειρήσεις του κλάδου που πλήρωναν τους φόρους και τις εισφορές και ήταν εντάξει στην αποπληρωμή των υποχρεώσεών τους βίωσαν όμως και τα αποτελέσματα του αθέμιτου ανταγωνισμού που κράτησε πολλά χρόνια.

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:


«Ο έντυπος τύπος στην Ελλάδα έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια αντιμέτωπος με μία πρωτοφανή κρίση. Οι εφημερίδες και τα περιοδικά βρίσκονται παγκοσμίως σε μία πολύ δύσκολη περίοδο. Η ελληνική οικονομική κρίση έχει πλήξει τα μέσα περαιτέρω λόγω της δραματικής μείωσης της διαφήμισης.

Οι λιγοστές επιχειρήσεις του κλάδου που πλήρωναν τους φόρους και τις εισφορές και ήταν εντάξει στην αποπληρωμή των υποχρεώσεών τους βίωσαν όμως και τα αποτελέσματα του αθέμιτου ανταγωνισμού που κράτησε πολλά χρόνια. Διότι κλήθηκαν να ανταγωνισθούν επιχειρήσεις που αθετούσαν συστηματικά και χωρίς συνέπειες όλες τις παραπάνω υποχρεώσεις.

Η κρίση του κλάδου και τα τεράστια λάθη του παρελθόντος έχουν φέρει το ασφαλιστικό του ταμείο σε αδιέξοδο. Η αγωνία των εργαζομένων είναι μεγάλη και δικαιολογημένη. Κάνουν όμως τεράστιο λάθος όσοι θεωρούν ότι με έναν νέο, μη αναλογικό και ανταποδοτικό φόρο θα λυθεί το πρόβλημα.

Για τις επιχειρήσεις του έντυπου τύπου η επιβολή του νέου φόρου επί του τζίρου τους θα οδηγήσει στην βέβαιη απώλεια θέσεων εργασίας και ενδεχομένως στο κλείσιμό τους. Οι εταιρείες που έμειναν όρθιες δε θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν, τελεία και παύλα. Όσο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, θα μειώσει δραματικά το πολύ μικρό ποσοστό που τους απομένει από την διαφημιστική δαπάνη η οποία πηγαίνει σε πολύ μεγάλο ποσοστό στις μεγάλες ξένες εταιρείες.

Είναι πραγματικά εξωφρενικό να κληθούν λίγες βιώσιμες και υγιείς επιχειρήσεις να αναλάβουν ένα βάρος που δεν τους αναλογεί και επίσης δεν αντέχουν να σηκώσουν.
Σεβόμαστε τους εργαζομένους μας, μοιραζόμαστε τις αγωνίες τους γιατί είναι και δικές μας και δεν επιθυμούμε να χαθούν θέσεις εργασίας από ένα νέο, απροσδόκητο και εντελώς παράλογο φόρο. Θα προσφύγουμε στα ελληνικά και ευρωπαϊκά Δικαστήρια και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε εντάξει απέναντι στους εργαζόμενους και τις υποχρεώσεις μας.

Οι εκδοτικές επιχειρήσεις:
ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.
ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε.
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ Α.Ε.»

Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση του Προέδρου του ΕΔΟΕΑΠ κ. Νίκου Καρούτζου>



Δεν προκαλεί καμία έκπληξη η αντίδραση μιας μερίδας εργοδοτών, στο σχέδιο διάσωσης του ΕΔΟΕΑΠ, όταν οι εργοδότες επί δεκαετίες είχαν μάθει να μην πληρώνουν εισφορές για την ασφάλιση των εργαζομένων τους. Όπως δεν αποτελεί έκπληξη και το γεγονός ότι το συνδικαλιστικό κατεστημένο του δημοσιογραφικού χώρου μετερχόμενο διαφόρων ψευδεπίγραφων επιχειρημάτων βρίσκεται σε πλήρη εναρμόνιση με κατ’ επάγγελμα μπαταχτσήδες εργοδότες. Άλλωστε έχουμε συνηθίσει σε εταιρίες ΜΜΕ που λειτουργούν με αφανείς χρηματοδότες.

Καλούμε την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στη ψήφιση των ρυθμίσεων για τη διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ προκειμένου οι εργαζόμενοι στον τύπο να μην γίνουν έρμαια εργοδοτών με άδηλες προθέσεις και πόρους.

Οι συνάδελφοι μέλη του ΕΔΟΕΑΠ οφείλουν να δώσουν βροντερό παρών στις καταστατικές διαδικασίες επικύρωσης των διατάξεων για την εξασφάλιση εσόδων ενός νέου μεγάλου ΕΔΟΕΑΠ που θα αποτελεί στήριγμα για τους εργαζόμενους των ΜΜΕ.

Οι εργοδότες πριν σπεύσουν να εκδώσουν ανακοινώσεις καλό θα ήταν να αιτιολογήσουν πως χάνονταν στο δρόμο των πολλαπλών τιμολογήσεων και των τριγωνικών συναλλαγών μέρος του φόρου διαφήμισης και του Αγγελιοσήμου. Επίσης καλό θα ήταν να μας πουν ποιος ο μέσος μισθός που καταβάλλουν σήμερα αλλά και πόσοι από τους εργαζόμενους που απασχολούν αμείβονται κανονικά και πληρώνονται στην ώρα τους. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί.

Η φιλοσοφία του σχεδίου διατάξεων που επεξεργαστήκαμε και συμφωνήσαμε εργαζόμενοι, κυβέρνηση και υγιείς επιχειρηματίες των ΜΜΕ περά από τη διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ εξασφαλίζει την ανεξάρτητη δημοσιογραφία, τον πλουραλισμό και τη δημοκρατική ενημέρωση.

Νίκος Καρούτζος

Πρόεδρος ΔΣ ΕΔΟΕΑΠ


As δούμε τώρα για μια ακόμη φορά τo πως στήνεται το πάρτυ με τα περίφημα “Greek statistics” της διαφημιστικής αγοράς του διαδικτύου>





Με την αγωνία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του ο επιχειρηματίας Κατσικόπουλος που έχει κάπου στην Βόρειο Ελλάδα την βιομηχανία των νερών και αναψυκτικών “Ο Κρυστάλλινος” κοιτάζει με απόγνωση τα έσοδα από τις πωλήσεις του και τα έξοδα που έχει σπαταλήσει για διαφήμιση εμπιστευόμενος τους ειδικούς.

Λίγο πριν λιποθυμήσει η γραμματέας του σπεύδει να του φέρει ένα παγωμένο νερό “Ο Κρυστάλλινος” ώστε να γλιτώσει το μοιραίο.

Από τον Βασίλη Μπόνιο

Ο επιχειρηματίας Κατσικόπουλος είχε περάσει όλη του τη ζωή για να στήσει την εταιρία του “Ο Κρυστάλλινος” που πουλάει νερά και αναψυκτικά και μια μέρα ονειρευόταν ότι θα γίνει πιο μεγάλος από τους ιδιοκτήτες της Coca Cola.

O Kατσικόπουλος ζούσε με το όνειρο “Ο Κρυστάλλινος” να επισκιάσει την Coca Cola.

Ο Κατσικόπουλος πίστευε ότι θα τα καταφέρει όπως ο Ωνάσης, ο Νιάρχος, ο Λάτσης.

-Γιατί αυτοί κι όχι εγώ;

αναρωτιόταν καθημερινά μπροστά στον καθρέφτη του.


Αν βάλετε τον ταλαίπωρο (και αφελή στο τέλος της μέρας Κατσικόπουλο) με φόντο την χρεοκοπημένη Ελλάδα δεν θ΄αργήσετε να συνειδητοποιήσετε ότι πέρα από το διεφθαρμένο πελατειακό κράτος και οι Ελληνες επιχειρηματίες- Κατσικόπουλοι με την αφέλειά τους “έβαλαν” πλάτη για να χρεοκοπήσει τόσο το δικό τους μαγαζί όσο και η χώρα στο σύνολό της.

Πως μπορεί όμως να χρεοκοπήσει ένας Κατσικόπουλος; Ο πιο σύντομος δρόμος, αν πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση, να πλακωθεί με τους λοιπούς συγγενείς και να περάσουν όλη την υπόλοιπη ζωή τους στα δικαστήρια πληρώνοντας δικηγόρους.

Ενας ακόμη πιο αποτελεσματικός τρόπος επιχειρηματικής αυτοχειρίας είναι να εμπιστευθεί τα λεφτά της διαφήμισης του προιόντος του σε κάποιους που υποδύονται τους ειδικούς.

Δηλαδή τους διαφημιστές και στην συνέχεια τα media shops που θα μοιράσουν στα ΜΜΕ τα χρήματα του Κατσικόπουλου.


(Προσοχή! Δεν είναι όλα τα media shops τα ίδια. Κάποια ψάχνονται περισσότερο με τις αλλοιωμένες επισκεψιμότητες)

Η πλειοψηφία τους όμως αφήνει την κρίσιμη και ζωτικής σημασίας υπόθεση των πραγματικών αναγνωστών-θεατών και την παραμονή τους σε ένα μέσο στα χέρια των λεγόμενων εταιριών programmatic advertising.

Τα νούμερα που τους παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες εταιρίες δίνουν κι εκείνοι με την σειρά τους στον πελάτη τους-τους ταλαίπωρους Ελληνες Κατσικόπουλους.

Το πως βγαίνουν αυτά τα νούμερα όσο αφορά τα διαδικτυακά μέσα θα μας απασχολήσει στην συνέχεια του άρθρου.


Δείτε λοιπόν πως βγαίνουν τα νούμερα επισκεψιμότητας και πως κερδίζονται οι θέσεις στην λίστα της περίφημης Alexa.
Ο ιδιοκτήτης της διαδικτυακής ενημερωτικής ιστοσελίδας orebeskes.gr την οποία δεν την διαβάζουν (γιατί δεν διαβάζεται) ούτε αυτοί που τη γράφουν πρέπει με κάθε τρόπο να εμφανίζεται στα 25 με 30 πρώτα site για να πάει στη συνέχεια τα στοιχεία στα media shops διεκδικώντας διαφήμιση. Επειδή με το ανύπαρκτό του περιεχόμενό σαν όπλο orebeskes.gr δεν πρόκειται να πάρει ποτέ διαφήμιση ο ιδιοκτήτης του κάνει μερικές από τις παρακάτω ενέργειες για να εξαπατήσει τον υποψήφιο διαφημιζόμενο-Κατσικόπουλο.
Πως οι επιτήδειοι εξαπατούν τους διαφημιζόμενους επιχειρηματίες



Γι΄ αυτές τις ενέργειες εξαπάτησης χρησιμοποιείται ο εύσχημος όρος “προωθητικές κινήσεις”.

Πρώτον:
Προσλαμβάνει έναν υπεύθυνο ή αναθέτει σε μια εταιρία να του κάνει προώθηση του site στις μηχανές αναζήτησης. (Search Engine Optimization και Marketing). Ετσι άσχετα από το ανύπαρκτο περιεχόμενο του site οι υπεύθυνοι για τη παραχάραξη και αλλοίωση αναλαμβάνουν με την χρήση συγκεκριμένων τεχνικών και λογισμικών να βγάζουν πρώτο το orebeskes.gr στις μηχανές αναζήτησης.

Αποτέλεσμα, τεχνηέντως ο orebeskes.gr να βρίσκεται για παράδειγμα σε πλεονεκτικότερη θέση από το Kourdistoportocali (ένα από το πιο πολυδιαβασμένα site στην Ελλάδα) επειδή απλά εμείς δεν χρησιμοποιούμε τρυκ και απάτες (περί αυτού πρόκειται στην ουσία) για να προωθήσουμε το περιεχόμενό μας και να βγούμε ψηλά στις μηχανές αναζήτησης ώστε να μας συμπεριλάβουν οι εταιρίες programmatic advertising στις έρευνές τους.

Και δεν το κάνουμε αυτό σεβόμενοι τόσο τον αναγνώστη μας όσο και τον Επιχειρηματία Κατσικόπουλο που έχει τα νερά-αναψυκτικά Ο Κρυστάλλινος.

Ο Κατσικόπουλος λαμβάνοντας- μέσα στην ασχετοσύνη- υπόψη του τα στοιχεία που του παρουσιάζουν τα media shops επιλέγει να διαφημίσει τα προιόντα του στο orebeskes.gr. Ελα όμως που orebeskes.gr εξαιτίας της απουσίας ουσιαστικού περιεχομένου δεν μπορεί να κρατήσει τον αναγνώστη στο περιβάλλον του πάνω από μερικά δευτερόλεπτα.

Ετσι κανείς αναγνώστης δεν βλέπει το banner ή δεν διαβάζει το advertorial που αφορά τα αναψυκτικά Ο Κρυστάλλινος κι αυτό παρότι ο orebeskes.gr εμφανίζεται από τα πρώτα site στις μηχανές αναζήτησης μια και ο ιδιοκτήτης του πληρώνει για Search Engine Optimization και Μarketing.

Δεύτερον:
Πληρώνει, κυρίως μαύρα λεφτά, σε συγκεκριμένες σελίδες στο Facebook που εμφανίζονται με 600.000 και 700.000 χιλιάδες ακόλουθους. Πολλοί από δαύτους δεν είναι παρά ανύπαρκτα προφίλ που ανήκουν στα λεγόμενα ρομποτάκια. Ετσι όταν μια ανάρτηση του orebeskes.gr εμφανίζεται στις σελίδες του Facebook με τα 600.000-700.000 ρομποτάκια-ακολούθους (πολλά από τα υπαρκτά προφίλ των ακολούθων των συγκεκριμένων σελίδων του facebook έχουν υποκλαπεί από την χρεοκοπημένη Yahoo) αυτά χτυπάνε σαν δαιμονισμένα πάνω στην ανάρτηση ενώ και κάποιοι με πραγματικά προφίλ θα πατήσουν πάνω στην ανάρτηση και θα κατευθυνθούν στο περιβάλλον του orebeskes.gr.

Οταν βλέπουν το περιεχόμενο του orebeskes.gr ακόμη και τα ρομποτάκια φεύγουν απογοητευμένα στα πρώτα δευτερόλεπτα. Προς στιγμήν όμως orebeskes.gr έχει προσθέσει έναν ιλιγγιλωδη αριθμό χιλιάδων ανύπαρκτων αναγνωστών!

Μπήκαν-βγήκαν σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Κι όμως οι εταιρίες programmatic advertising θα προτείνουν στον ταλαίπωρο Κατσικόπουλο αλλά και σε άλλες μεγάλες εταιρίες το orebeskes.gr για να διαφημίσουν τα προιόντα τους.

Τρίτον:
Mια χούφτα εγχώριων επιτηδείων εκμεταλλεύονται λαθρόβια έναν παγκόσμιο κολοσσό αναζήτησης, που στην συνέχεια χρεοκόπησε, αλλά στο μεταξύ είχε αποκτήσει και στην Ελλάδα χιλιάδες φίλους. Ετσι κάποια ανύπαρκτα site, ο ιδιοκτήτης των οποίων εμπλέκεται στην υπόθεση αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων, εμφανίζονται ψηλά στην λίστα των δήθεν δημοφιλών sites.

Οι συγκεκριμένοι επιτήδειοι πουλάνε τις υπηρεσίες της πλασματικής σελίδας του πρώην παγκόσμιου κολοσσού αναζήτησης στους εγχώριους εκδότες του διαδικτύου. Από εδώ αγοράζονται οι “πρωτιές” που πασσάρουν διάφοροι εκλεκτοί publishers στους διαφημιστές. Μάλιστα τελευταία εξαφάνισαν από την εν λόγω σελίδα τα εμφανή links των πελατών τους μετά το κράξιμο και οδηγούν τους αναγνώστες απευθείας στις αναρτήσεις των πελατών τους για τις οποίες έχουν πληρωθεί.

Προσεγγίζουν στον ιδιοκτήτη του orebeskes.gr (ανάμεσά τους πολλά από τα δήθεν πρώτα site στην λίστα της Αlexa-ότι πιο αναξιόπιστο) και του λένε:
-Eμείς για να σου βάλουμε αναρτήσεις από το orebeskes.gr στην σελίδα μας θέλουμε από5.000-20.000 ευρώ το μήνα…

Συνήθως μαύρα.

Ο ιδιοκτήτης του orebeskes.gr δεν θ΄αφήσει ούτε αυτή τη δυνατότητα εξαπάτησης και πλασματικών επισκεψιμοτήτων να πάει χαμένη.

Και έχει τους λόγους του: Aπ΄όλα τα media shops (στα οποία έχουν απευθυνθεί για να διαφημισθούν οι ταλαίπωροι Κατσικόπουλοι με τα νερά-αναψυκτικά Ο Κρυστάλλινος) μαζεύει 800.000 ευρώ με ένα εκατομμύριο το χρόνο.

(Η αγορά είναι τίγκα στους orebeskes.gr)


Είναι πολλά τα λεφτά για το ανύπαρκτο site orebeskes.gr που δεν το διαβάζει κανείς και δεν έχει φυσικά ουδεμία παρέμβαση, ούτε παραμονή του αναγνώστη.

Τέταρτον:
Ο ιδιοκτήτης του orebeskes.gr προσλαμβάνει 7-8 προγραμματιστές και τους μετατρέπει σε ανθρώπινες μηχανές-ρομπότ αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων του site και όσων site έχει στην διάθεσή του. Ολη μέρα οι 7-8 (τύπου) προγραμματιστές δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να στέλνουν ψεύτικα χτυπήματα στις αναρτήσεις του orebeskes.gr που δεν τον διαβάζει κανείς αλλά εμφανίζεται με εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες!!!

Μάλιστα κάποιοι αθεόφοβοι ιδιοκτήτες site δεν αρκούνται στους 7-8 προγραμματιστές ρομπότ που έχουν προσλάβει για να αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητες αλλά βάζουν και τους ίδιους του συντάκτες (τρομάρα τους) που ανέβασαν μια ανάρτηση να την “χτυπάνε”διαρκώς ώστε να δείχνει ότι μπαίνει κόσμος και τη διαβάζει!!!

Τόσους αναγνώστες που παρουσιάζουν οι Eλληνες ιδιοκτήτες των site δεν έχει ούτε το site της γερμανικής Bild.de που απευθύνεται σε 120.000.000 εκατ. γερμανόφωνουςευρωπαίους.

Στην Ελλάδα καμμία ενημερωτική ιστοσελίδα δεν έχει παραπάνω από 80.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ μοναδικούς αναγνώστες τη μέρα.


Οι εκατοντάδες χιλιάδες “μοναδικοί αναγνώστες” που παρουσιάζουν στους ταλαίπωρους Κατσικόπουλους οι ιδιοκτήτες των orebeskes.gr, oι εταιρίες programmatic advertising και τα media shops είναι μια μεγάλη απάτη.

Πρόκειται για τα Greek Statistics της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς. Αλίμονο στους επιχειρηματίες Κατσικόπουλους που τα εμπιστεύονται και οδηγούνται στην επιχειρηματική αυτοχειρία.

Αντιλαμβάνεστε επίσης απ΄όσα διαβάσατε ότι έχουν στηθεί ένα σκασμό παραμάγαζα της διαφήμισης τα οποία ζουν από αυτόν τον παραλογισμό της αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων στο διαδίκτυο.

Το Κουρδιστό Πορτοκάλι έχει κατά μέσο όρο 20.000 μοναδικούς αναγνώστες τη μέρα και είναι από τα πλέον πολυδιαβασμένα site στη χώρα μας.

Οι αναγνώστες μας παραμένουν στο περιβάλλον του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού” από 8-10΄τη μέρα.


Σε ολόκληρο το 2016 το Κουρδιστό Πορτοκάλι ήταν στην 2η θέση όσο αφορά το χρόνο παραμονής του αναγνώστη στο περιβάλλον μας. Μας περνούσε μόνο το Capital.gr που μεταδίδει και τις τιμές του Χρηματιστηρίου.

Κι όμως εκατοντάδες αφελείς επιχειρηματίες Κατσικόπουλοι εμπιστευόμενοι τις εταιρίες programmatic advertising και τα media shops και σκορπούν τα λεφτά τους σε βάρος της τσέπης και της εταιρίας τους στο orebeskes.gr.

Στην Κολομβία της Ευρώπης είμαστε. Σε λίγο δεν θα έχει μείνει τίποτε όρθιο…
Τα media shops και οι παθογένειες της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς





Η Wall Street Journal, που αποτελεί μέρος του ομίλου News Corp. του Rupert Murdoch, προχωρά σε διακοπή των έντυπων εκδόσεων σε Ευρώπη και Ασία, σαν αποτέλεσμα της διαφημιστικής συρρίκνωσης_διαβάζουμε στοadvertising.gr

Στη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η WSJ προχώρησε στην εφαρμογή του τριετούς πλάνου “WSJ 2020”, το οποίο είχε σαν στόχο να προσαρμόσει τις εκδόσεις με τους καταναλωτές που αρέσκονται να παρακολουθούν την επικαιρότητα μέσα από τις mobile συσκευές τους.

Μέρος αυτού του πλάνου προέβλεπε μείωση προσωπικού και περιορισμό τμημάτων των έντυπων εκδόσεων. Στο πλαίσιο που κινούνται κι άλλες μεγάλες εφημερίδες ανά τον κόσμο, η Journal προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους online συνδρομητές για να καλύψει τη σταθερή πτώση που σημειώνει η έντυπη διαφήμιση.


Κι ενώ η έντυπη έκδοση της Wall κατεβάζει ρολά, στην χρεοκοπημένη Κολομβία της Ευρώπης οι νέες έντυπες εφημερίδες ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στο ημίφως κάθε είδους λαθρεμπορίου- του εμπορίου ναρκωτικών συμπεριλαμβανομένου-και χάρη σε ένα νταλαβέρι των εκδοτών τους με τα παραδοσιακά media shops της χρεοκοπημένης οικονομίας μας_ τα οποία σε πολλές περιπτώσεις σε βάρος των πελατών τους εξακολουθούν να τροφοδοτούν με διαφημιστικό χρήμα τις φρέσκιες εκδιδόμενες.


Από την Ιόλη Πιερίδη

Mε φόντο μια χρεοκοπημένη χώρα και θαλασσοδανεισμένα ΜΜΕ που καταρρέουν ένα μετά το άλλο, δύσκολα μπορεί να πιστέψει κανείς ότι ο χώρος της ελληνικής διαφήμισης δεν είναι μια μικρογραφία της ελληνικής νοοτροπίας που μας οδήγησε στην χρεοκοπία. Οι κολλητοί, οι παρεούλες και τα μικρά και μεγάλα συμφέροντα δείχνουν να είναι ο κανόνας και στο χώρο της ελληνικής διαφήμισης.

Το λέμε αυτό εξ ιδίας πείρας μετά από 10 χρόνια ζωής του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού”στο “ελληνικό” διαδίκτυο.

Τα τελευταία 3 χρόνια το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” βρίσκεται ανάμεσα στα 5 πρώτα ενημερωτικά site σε παραμονή του αναγνώστη στο περιβάλλον τους. Μάλιστα σε ολόκληρο το 2016 το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” ήταν δεύτερο σε παραμονή του αναγνώστη μετά το Capital.gr.

Αυτό σημαίνει ότι ο αναγνώστης δεν ρίχνει μια ματιά στους τίτλους και στην συνέχεια εξαφανίζεται. Παραμένει στο περιβάλλον μας από 8-10΄της ώρας ημερησίως. Έτσι έχει όλο το χρόνο να δει τα banners των διαφημιζόμενων και τα προωθητικά κείμενα που τους αφορούν.

Σε αντίθεση με ιστοσελίδες που κρατάνε ελάχιστα τον αναγνώστη στο περιβάλλον τους. Αίφνης στο “ελληνικό” διαδίκτυο κάθε τυχάρπαστος εκδότης από το πουθενά εμφανίζεται με 300-500 χιλιάδες ή 8.000.000 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες!!!
Αυτούς “πουλάει” στα media shops κι εκείνα στην συνέχεια τοποθετούν τα χρήματα του ταλαίπωρου πελάτη τους- σε πολλές περιπτώσεις -σε έναν πλασματικό κόσμο ανύπαρκτων εκατομμυρίων αναγνωστών.

Yπάρχουν λοιπόν media shops που συνειδητά ή ασυνείδητα πέφτουν θύματα τέτοιων επιτηδείων με αποτέλεσμα να τοποθετούν σε ιστοσελίδες με αλλοιωμένες επισκεψιμότητες τα χρήματα των πελατών τους αγνοώντας χρόνια τώρα το “Κουρδιστό Πορτοκάλι”.

Κι αν για μας αυτό είναι απώλεια εσόδων που κάνει πιο δύσκολη τη δουλειά μας αναρωτιέται κανείς πως αυτά τα media shops υπερασπίζονται τα χρήματα που τους εμπιστεύονται οι επιχειρηματίες-πελάτες τους, όταν επιλέγουν σαν διαφημιστικά οχήματα ιστοσελίδες που δεν τις διαβάζουν ούτε αυτοί που τις γράφουν και αγνοούν το “Κουρδιστό Πορτοκάλι”.


Εάν δεν ζούσαμε όλοι στην καταρρέουσα Κολομβία των Βαλκανίων θα μπορούσαν να ψελλίσουν για καιρό “πειστικές” δικαιολογίες στους πελάτες τους για την απόρριψή μας. Επειδή όμως ζούμε ακριβώς στην καρδιά του χρεοκοπημένου Τέρατος, οι επιχειρηματίες που εμπιστεύονται τα χρήματά τους στα media shop με οδύνη θα συνειδητοποιήσουν την τραγική αλήθεια: Η αγορά της διαφήμισης έχει τους ίδιους κανόνες που οδήγησαν την Κολομβία των Βαλκανίων στην χρεοκοπία.



Μάλιστα η ελληνική νοοτροπία ισοπεδώνει και στελέχη που μπορεί να μπήκαν στο συγεκριμένο χώρο με καλές προθέσεις όπως ο Νάσος Ευσταθιάδης (φωτό) για παράδειγμα της Mindshare που πασχίζει να φανεί αντάξιος της οικογενειακήςπαράδοσης στο χώρο της διαφήμισης.



Ή ο Ανδρέας Στάιος (photo πάνω) της Universal που μαζί με τον Θωμά Μεταξά(photo κάτω) της Tempo είναι δύο γλυκύτατα λαικά παιδιά από την Αργυρούπολη και το Περιστέρι που μοιάζει να τους έχει καταπλακώσει η ελληνική νοοτροπία.



Ο Νάσος, ο Θωμάς και ο Ανδρέας χειρίζονται λογαριασμούς του digital στις εταιρίες τους και ως εκ τούτου γνωρίζουν εκ των έσω τις παθογένειες όπως τις αλλοιώσεις επισκεψιμοτήτων για παράδειγμα.



Εμμανουήλ Παπαπολύζος _ Ζαφείρης Χαραλαμπίδης>Oι δύο ισχυροί άνδρες στο τιμόνι της Tempo

The “Greek statistics” of the advertising market

The concern is written all over his face as Mr. Katsikopoulos, a businessman who owns the water and refreshments industry “Kristallinos” somewhere in north Greece, painfully reads the reports on the sales revenue and the expenses made on advertising.

Just before he faints, his secretary gives him cold water “Kristallinos” to avoid the inevitable.

Mr. Katsikopoulos has spent his entire life setting up his company “Kristallinos” and dreaming that one day he would become greater than the owners of Coca Cola.

Mr. Katsikopoulos lived with the dream that “Kristallinos” industry would overshadow Coca Cola. He believed that he would succeed like Onassis, Niarchos, and Latsis did.

“Why them, and not me?” he wondered daily in front of his mirror.


If you put the poor man (and naïve at the end of the day) against the backdrop of a bankrupt Greece, you will soon realize that beyond the corrupt clientelistic state, businesspeople like Mr. Katsikopoulos also contributed with their naivety to the bankrupt of both their own business and the country as a whole.

How can a man like Katsikopoulos go bankrupt? If it is a family business, the shortest way is to quarrel with the other relatives and spend the rest of their life in court paying lawyers.
An even more effective way of committing business suicide is to trust your money for advertising your product to the self-claimed experts.
That is, the advertisers and the media shops that will distribute Katsikopoulos’ money to the media.

(Beware! Not all media shops in Greece are irresponsible or disrespectful of their client’s money)

However, the majority of them puts the critical and vital case of the real readers-viewers and their stay in media in the hands of the so-called programmatic advertising companies.

The way these numbers come out in terms of online media will concern us later in this article.

Let’s see how the numbers of visitors come out and how the positions in Alexa list are won
.

The website orebeskes.gr, which is not read even by the ones who write it (because it is not readable), must appear on the top 25 to 30 sites, in order to go to the media shops asking for advertisement. Since, orebeskes.gr will never get advertising with its non-existent content as a weapon; its owner takes one of the following actions to deceive the advertised candidate Mr. Katsikopoulos.

How some crooks deceive the advertised entrepreneurs

The specious term “promotional movements” is used to describe such deceitful acts.

First: They recruit someone to be in charge or assign a company to promote their site to the search engines (Search Engine Optimization and Marketing). These people in charge undertake to bring orebeskes.gr first on search engines counterfeiting and altering data with the use of specific techniques and software.


As a result, the site orebeskes.gr craftily is in a more favorable position than, for example, “Kourdisto portocali” (one of the most widely read sites in Greece) since the latter uses no tricks and scams to promote its content and be ranked high on search engines to then be included in the research of programmatic advertising companies.
This is out of respect for both our readers and other businesspeople like Mr. Katsikopoulos.
Taking into consideration the information presented by the media shops, Mr. Katsikopoulos chooses to advertise his products in the site orebeskes.gr, although the latter cannot grasp reader’s attention more than a few seconds due to lack of substantial content.
Even though, the owner of orebeskes.gr pays for Search Engine Optimizing and Marketing and it appears first on the search engine, no one watches the banner or reads the advertorial for “Kristallinos” refreshments.

Second: They pay –mainly black –money to pages on Facebook that appear to have 600,000 to 700,000 followers. Many of them are nothing but fake profiles that belong to the so-called robots. Visitors are increased when a post from orebeskes.gr appears on the Facebook pages with the million robot-followers (many of the real-followers’ profiles on these facebook pages have been intercepted by Yahoo). Even robot-followers, however, leave orebeskes.gr immediately when they face its content. In the meantime, orebeskes.gr has gained a large number of thousands of non-existent visitors.
They got inside and left in no time. Programmatic advertising companies, however, will suggest that Mr. Katsikopoulos and other big company owners advertise their products in orebeskes.gr.

Third: A handful of local crooks exploit in secret a global research giant that went bankrupt, but in the meantime thousands of friends had been acquired in Greece.
These crooks sell the services of the ex-global-search-giant’s fake page to local web publishers.

Forth: The owner of orebeskes.gr website hires 7-8 developers who act as robots altering the amount of site visitors. These developers do nothing but viewing posts on orebeskes.gr that no one reads, yet the site appears to have hundreds of thousands of readers! As if this was not enough, some website owners hire more than 7-8 developers to play the same game and result in more visitors. They may have the editors themselves do the same trick.
In this way, Greek websites appear to have even more readers than the German site Bild.de does, which addresses 120,000,000 German-speaking Europeans.

No informational website can have more than 80,000 REAL readers per day in Greece. The “hundreds of thousands of readers” that sites like orebeskes.gr appear to have are just a big scam. This is about the “Greek statistics” of the advertising market. Alas! Businesspeople like Mr. Katsikopoulos trust these numbers and commit business-suicide.
It goes without saying that there are many advertising shops that prosper through this absurdity of altering site visitors’ numbers.
“Kourdisto Portocali” is read by 20,000 visitors in average every day and it is one of the most widely read sites in Greece. Visitors remain in our website for eight to ten minutes per day. Throughout 2016, “Kourdisto Portocali” was ranked second in terms of the time readers spend in our website. Only one site was ranked higher than ours.

Yet, hundreds of naïve businesspeople like Mr. Katsikopoulos trust programmatic advertising companies and media shops, and waste money in sites like orebeskes.gr at the expense of their pocket and their company.
It seems as if we are in Colombia of Europe. Soon there will be nothing left.   πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template