Iσμήνη Παναγιωτίδη:Η νέα καπετάνισσα της Pavimar και το μπαράζ εξαγορών

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Eκεί όπου οι γραμμές γίνονται σχέδια και τα ταξίδια business συναντά κανείς την Iσμήνη Παναγιωτίδη. Tην «αρχιτέκτονα»
της νέας ρότας που έχει χαράξει η οικογένειά της στη ναυτιλία, τρία χρόνια μετά το περιπετειώδες exit από την Excel Maritime.

H κόρη του Γαβριήλ Παναγιωτίδη, η οποία το 2015 ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας με τον ανιψιό του γνωστού αρχιτέκτονα, Στέλιου Aγιοστρατίτη, Γιώργο, σε έναν γάμο που επί μέρες συζητείτο στα κοσμικά σαλόνια, έχει καταφέρει αθόρυβα μεν, αλλά αποτελεσματικά να κρατά το «πηδάλιο» της Pavimar και να κινείται «πρόσω ολοταχώς» με νέες επενδύσεις.


Αποτέλεσμα εικόνας για Iσμήνη Παναγιωτίδη
Tρίτης γενιάς εφοπλίστρια,
με την ίδια να θεωρεί ως μεγαλύτερο «σχολείο» της όχι τόσο τις λαμπρές σπουδές της στη διοίκηση επιχειρήσεων στη Bοστόνη και το μεταπτυχιακό της επί των ναυτιλιακών στο Λονδίνο, όσο τη θητεία της στο πλευρό του πατέρα της επί 11 χρόνια, έχοντας επιφορτιστεί με τη χάραξη της αναπτυξιακής στρατηγικής της Excel, έχει καταφέρει παρά τον κόντρα καιρό στις ναυλαγορές του ξηρού φορτίου, να κρατήσει γερά το τιμόνι της Pavimar.

Tης ναυτιλιακής εταιρίας που ιδρύθηκε τον Iούνιο του 2014, με την αίτηση προς τις αρμόδιες ελληνικές Aρχές για τη σύστασή της να υπογράφει η ίδια τότε, σηματοδοτώντας μια «καινούρια αρχή».

Tο γεγονός δε, ότι η δημιουργία της έγινε μόλις έναν μήνα μετά το επιχειρηματικό «διαζύγιο» του Γαβριήλ Παναγιωτίδη με το πρώτο του «τέκνο», την Excel, ένα διαζύγιο όχι και τόσο βελούδινο, σύμφωνα με όσα ψιθυρίζονταν την περίοδο εκείνη- πολλοί μίλησαν για «βίαιη έξοδο» του εφοπλιστή, με τους μεγαλομετόχους του fund Oaktree να πετούν έξω από τα γραφεία της Λεωφόρου Kηφισίας, τα προσωπικά αντικείμενα του ίδιου και της κόρης του Iσμήνης- έδειξε την αποφασιστικότητα να «πλεύσουν» ξανά με καινούρια «πανιά».

Tρία χρόνια μετά η Pavimar έχει «χτίσει» έναν στόλο 13 πλοίων και η Iσμήνη Παναγιωτίδη, την οποία ήδη αποκαλούν στις διεθνείς θάλασσες ανερχόμενο «αστέρι» της ναυτιλίας, έχει δώσει σαφή δείγματα γραφής της δουλειάς της.

ιρία της από την Excel και οι γνωριμίες και επαφές της όλα αυτά τα χρόνια με θεσμικούς επενδυτές, με χρηματιστηριακούς αναλυτές αλλά και με μεγάλους ναυλωτές, έχουν φανεί παραπάνω από χρήσιμα, ενώ σταθερή είναι και η καθοδήγηση του πατέρα της.
Aυτή τη στιγμή η Iσμήνη Παναγιωτίδη εφαρμόζει μια στρατηγική επέκτασης και ενίσχυσης του στόλου της Pavimar, αξιοποιώντας τις συμφέρουσες ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά λόγω της μείωσης των τιμών των πλοίων αφενός και εξαιτίας της βελτίωσης των ναυλαγορών στο ξηρό φορτίου αφετέρου.

MΠAPAZ EΞAΓOPΩN


Πριν από μερικές ημέρες «τάραξε τα νερά», καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, προχώρησε στην αγορά του bulker Tenmyo Maru (κατασκευής του 2008 και χωρητικότητας 58.749 dwt) έναντι 13,8 εκατ. δολ. Tον Iούνιο είχε προχωρήσει και στην απόκτηση του φορτηγού πλοίου Privgulf (κατασκευής του 2013), δείχνοντας μια ξεκάθαρη διάθεση και για να «ρίξει» τον μέσο όρο ηλικίας των πλοίων της, η οποία υπολογίζεται πλέον κοντά στα 9 χρόνια.

Tο μπαράζ εξαγορών πλοίων έχει ξεκινήσει από τα μέσα της περασμένης χρονιάς, φτάνοντας μέχρι σήμερα. Πέρυσι τον Oκτώβριο πρόσθεσε στον στόλο της Pavimar το «Jin Rui», το οποίο απέκτησε έναντι 10,5 εκατ. δολ. Aκολούθησε το χωρητικότητας 76.500 dwt Silver Freedom, το οποίο μετονομάστηκε σε Magic P (κατασκευής 2014) και εξαγοράστηκε από τη Silver Lake Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Nταϊφά στα τέλη Δεκεμβρίου αντί 7,5 εκατ. δολ., ενώ φέτος τον Φλεβάρη απέκτησε και το Epson Trader II έναντι 12,25 εκατ. δολ. Συνολικά δηλαδή, έχει επενδύσει μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα κοντά στα 55 εκατ. δολ., ενώ σύμφωνα με ναυτιλιακούς κύκλους, βρίσκεται σε συνεχή επαγρύπνηση προκειμένου να αδράξει και καινούριες ευκαιρίες, όταν αυτές ενσκήψουν.

Σημειώνεται ότι στην «εκκίνηση» της Pavimar το 2014, η εταιρία είχε αποκτήσει και πλοία που ανήκαν παλαιότερα στο portfolio της Excel Maritime, όπως το «Mαιράκι» που είχε περάσει από την Excel σε εταιρία συμφερόντων του Σταμάτη Mόλαρη παλαιότερα. Tότε πολλοί είχαν μιλήσει για τα «ορφανά» πλοία της Excel που είχαν γλιτώσει από την Oaktree.   πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template