ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ-Οι πλασματικές επισκεψιμότητες,και τα πεταμένα λεφτά του επιχειρηματικού κόσμου

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Οι αποκαλύψεις του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού” για τις πλασματικές επισκεψιμότητες με τελικά θύματα τους διαφημιζόμενους επιχειρηματίες συνεχίζονται
σήμερα με την παράθεση ενός στοιχείου που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Ο επικεφαλής των Αττικών Εκδόσεων Θεοχάρης Φιλιππόπουλος (photo) έχει κάνει την πιο πετυχημένη ενημερωτική ιστοσελίδα του διαδικτύου, το Capital.gr, με την συμβολή τόσο του προηγούμενου διευθυντή Θανάση Μαυρίδη όσο και με του διαδόχου του Δημήτρη Παπακωνσταντίνου.
To Capital.gr λοιπόν έχει την εντιμότητα απέναντι στους διαφημιζόμενους να δημοσιεύει την λίστα με την ημερήσια επισκεψιμότητά του. Σ΄αυτή τη λίστα μπορεί να παρατηρήσει κανείς ότι οι μοναδικοί επισκέπτες του κυμαίνονται από 65.000 τα σαββατοκύριακα έως τις 130.000, εκτός κι άν έχουμε γεγονότα εξαιρετικού ενδιαφέροντος, όπως προεκλογική περίοδο κλπ.

Η μόνη ιστοσελίδα που θα μπορούσε να ξεπερνά τον Capital.gr είναι το protothema.gr λόγω της πιο ποικίλης ύλης του.

Κανένα άλλο ενημερωτικό μέσο δεν έχει στην πραγματικότητα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Κι όμως διάφοροι επιτήδειοι εκδότες εμφανίζουν στα media shops 300.000 μοναδικούς επισκέπτες ημερησίως, ακόμη και 500.000 ή 1 εκατομμύριο.

Η πλάκα είναι ότι αυτοί οι εκδότες το μόνο που κάνουν είναι να αντιγράφουν το Πρώτο Θέμα και στην συνέχεια να πουλάνε τις πλασματικές τους επισκεψιμότητες στα media shops.

Kαλούμε τον πρόεδρο της Ενωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) κ. Δημήτρη Μάρη (μια Ενωση που ομολογουμένως κάνει μια σοβαρή δουλειά σ΄αυτή την κατεύθυνση, παρόλα αυτά αναρτώνται στο site της νούμερα επισκεψιμότητας που βγάζουν μάτι) όσο και τον κ. Θόδωρο Κοτιώνη, έναν από τους ανθρώπους που έχουν συνδέσει το όνομά τους με την ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα, με την βοήθεια της κοινής λογικής–ώσπου να βρεθεί το απόλυτο εργαλείο εντοπισμού των παραχαρακτών-να καταβάλουν κάθε προσπάθεια ώστε να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων.

To πόσο μαιμούδες είναι τα “στοιχεία” τους το αποκαλύψαμε σε προηγούμενη ανάρτησή μας την οποία παραθέτουμε εκ νέου και δείχνει ποια είναι τα sites με την μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής του αναγνώστη.

Το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” βρίσκεται στην 4η θέση μετά το Capital.gr, το Newsit.gr και το protothema.gr που βρίσκονται στις 3 πρώτες θέσεις.

Κανείς από αυτούς που με ψευδή και αλλοιωμένα στοιχεία υποστηρίζουν ότι είναι πρώτοι σε επισκεψιμότητα δεν βρίσκονται μέσα στην πρώτη 5άδα παραμονής του αναγνώστη.
Δείτε ποια είναι τα πρώτα 5 sites σε παραμονή του αναγνώστη-δηλαδή ποια διαβάζονται από ανθρώπους και όχι “ρομπότ”!



Μια συναρπαστική κόντρα κορυφής, στην διάρκεια παραμονής του αναγνώστη σε μια ιστοσελίδα, βρίσκεται σε εξέλιξη. Εδώ όπου δεν χωράνε τα παιγνίδια με τις αλλοιωμένες επισκεψιμότητες των ιδιοκτητών των sites, oι οποίοι “λεηλατούν” στην κυριολεξία διαφημιστικό χρήμα που δεν τους αξίζει από τους άτυχους επιχειρηματίες.

Ερχονται λοιπόν μια χούφτα εκδότες οι οποίοι εκμεταλλεύονται την απουσία ενός εργαλείου που να διακρίνει τις πραγματικές επισκεψιμότητες από τις πλασματικές και πουλάνε στα media shops ψευδή ή παραποιημένα στοιχεία επισκεψιμοτήτων. Ετσι βλέπεις κάτι ιστοσελίδες που δεν μπορούν να τις διαβάσουν ούτε καν οι ίδιοι που τις γράφουν, να εμφανίζονται με εξωπραγματικές επισκεψιμότητες, εκατοντάδων χιλιάδων μοναδικών επισκεπτών. Ακόμη και η Ενωση Εκδοτών Διαδικτύου που αναρτά επισκεψιμότητες των ιστοσελίδων είναι αναγκασμένη να πιστοποιεί εξωπραγματικά “ντοπαρισμένα” νούμερα και να εμφανίζει χιλιάδες “αναγνώστες” με το εξής απίστευτο χαρακτηριστικό: Oι “αναγνώστες” δεν διαβάζουν μια και η παραμονή τους στις συγκεκριμένες ιστοσελίδες-με ελάχιστες εξαιρέσεις-μόλις μετά βίας ξεπερνάει τα 3΄ της ώρας ημερησίως.

Οι περισσότεροι από δαύτους που υποδύονται τους “πρώτους” μόλις μετά βίας έχουν παραμονή αναγνώστη στη ιστοσελίδα τους η οποία να ξεπερνάει τα 4΄ημερησίως. Στις πιο πολλές μπαίνουν για 1.5 με 2.5΄. Τι να προλάβει ο αναγνώστης να διαβάσει μέσα σε τόσο λίγο χρόνο; Τους τίτλους, το κείμενο του άρθρου που τον ενδιαφέρει, να δει τα banners ή να διαβάσει τα advertorials των διαφημιζομένων; Κι όμως υπάρχουν σελίδες με παραμονή μετά βίας 2,5 και 3΄οι οποίες παίρνουν από τον αγορά ακόμη και 1.500.000 εκατ. ευρώ κλέβοντας με συνέπεια τα άρθρα του Πρώτου Θέματος χωρίς να αναφέρουν πηγή.

Κατά κάποιο περίεργο λόγο κάποια media shops σπεύδουν να επιβραβεύσουν τόσο την κλοπή όσο και τις αλλοιωμένες επισκεψιμότητες των εν λόγω sites. Δεν είναι ο λόγος οι επιστροφές-οι οποίες πολύ σωστά κάνουν και υπάρχουν-αλλά η ραθυμία και το βόλεμα της διαφημιστικής αγοράς η οποία επιβραβεύει την επίφαση, το πλαστό και όχι το πραγματικό.

Σ΄αυτό τον πλασματικό κόσμο των αλλοιωμένων επισκεψιμοτήτων υπάρχει ένα στοιχείο που είναι αποκαλυπτικό της μαιμουδιάς που γίνεται: Η παραμονή του αναγνώστη στο περιβάλον μιας ιστοσελίδας άρα και η ανάγνωση των κειμένων όπως επίσης και η καταγραφή των διαφημιζόμενων στο υποσυνείδητο του αναγνώστη. Εδώ βρίσκεται σε εξέλιξη ένα πραγματικό ντέρμπυ κορυφής ανάμεσα στα ενημερωτικά siteς.

Mόνο 5 ελλληνικά ενημερωτικά sites ξεπερνάνε σε διάρκεια παραμονής του αναγνώστη τα 8΄ημερησίως.

Στην 1η σύμφωνα με στοιχεία της Κυριακής 16 Οκτωμβρίου 2016 (ώρα 13:44) βρίσκεται το Capital.gr με παραμονή αναγνώστη στη σελίδα του 10:31 λεπτά ημερησίως.

Στην 2η θέση βρίσκεται το Newsit.gr με παραμονή του αναγνώστη 8:46 ημερησίως.

Στην 3η θέση βρίσκεται το protothema.gr με παραμονή του αναγνώστη 8:28 ημερησίως

Στην 4η θέση βρίσκεται το kourdistoportocali.com με παραμονή του αναγνώστη 8:15 ημερησίως

Στην 5η θέση βρίσκεται το euro2day.gr με παραμονή του αναγνώστη 7:40 ημερησίως.

Μιλάμε για μια συναρπαστική μάχη με το χρόνο παραμονής του αναγνώστη που έχει μεγάλη σημασία για τον διαφημιζόμενο.

Κι όμως υπάρχουν-όπως προαναφέραμε-ιστοσελίδες που ούτε κατά διάννοια δεν μπορούν να κρατήσουν τον αναγνώστη τους πάνω από 3΄και βρήκαν τρόπο να παίρνουν από την αγορά πάνω από 1.000.000 εκατ. ευρώ τα οποία πετάνε οι άτυχοι πελάτες των media shops στα σκουπίδια των πλασματικών επισκεψιμοτήτων.






Tι γράφαμε για την βρώμικη μπίζνα για τις αλλοιωμένες επισκεψιμότητες....ποιο ειναι ποιο ειναι άραγε ;




Η έκρηξη των διαδικτυακών ΜΜΕ, η “θανάσιμη” υποχώρηση των εντύπων και οι μπίζνες των εκατομμυρίων σε βάρος των επιχειρηματιών.

Οχι. Δεν θα μπορούσε να μείνει αλώβητο το νέο γήπεδο ανταγωνισμού των ΜΜΕ, το Διαδίκτυο. Αλλωστε με φόντο την Κολομβία των Βαλκανίων όλα μπορούν να συμβούν. Και συμβαίνουν.

Τι συμβαίνει ακριβώς;

Το διαδίκτυο επειδή δεν απαιτεί αγορά χαρτιού και εκτύπωση έχει μετατραπεί σε πεδίο δράσης εύκολου πλουτισμού για τους επιτήδειους εκδότες-ιδιοκτήτες των sites.

Κι αυτό γιατί το μπάτζετ που διέθεταν οι επιχειρηματίες για καταχωρήσεις στον Τύπο μεταφέρεται στο διαδίκτυο.

Στο “ελληνικό διαδίκτυο” ο πραγματικός μέσος όρος μοναδικών επισκεπτών σε μια ενημερωτική ιστοσελίδα δεν μπορεί να ξεπεράσει τους 150.000 μοναδικούς επισκέπτες ημερησίως.

Κι όμως δεκάδες ιστότοποι στέλνουν στα media shops ιλιγγιώδη και απίστευτα νούμερα επισκεψιμότητας που φθάνουν από 300.000 μοναδικούς επισκέπτες έως ακόμη και 1.000.000 εκατ. ημερησίως.
Εχει χαθεί η μπάλα στην κυριολεξία.

Πως γίνονται οι αλλιώσεις των επισκεψιμοτήτων; Υπάρχουν άπειροι τρόποι.
Στο χώρο του διαδικτύου κυκλοφορούν διάφορες “συμμορίες” που αναλαμβάνουν με αμοιβή (5.000-25.000 ευρώ μηνιαίως) να αλλοιώσουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας ενός site.

Μία από αυτές τις συμμορίες χρησιμοποιεί τους χιλιάδες ακολούθους που είχε η (σήμερα χρεοκοπημένη) Yahoo στην Ελλάδα.


Ο εκδότης πληρώνει τον “ειδικό” και αυτός φροντίζει να εμφανίζει αναρτήσεις από τα sites που πληρώνουν στην ιστοσελίδα της χρεοκοπημένης εταιρίας που κάποιοι φροντίζουν να εμπορεύονται στη χώρα μας.

Οι ίδιοι έχουν κατασκευάσει με τους ακoλούθους της Yahoo και 3-4 σελίδες στο facebook με 600.000 και πλέον υπαρκτούς και ανύπαρκτους “φίλους”.
Ο εκδότης ενός site πληρώνει ώστε οι αναρτήσεις του να εμφανίζονται τόσο στα προτεινόμενα της εγχώριας Yahoo όσο και στις συγκεκριμένες σελίδες στο facebook.
Eτσι από τους 600.000 που θα δουν μια ανάρτηση και οι 200.000 να πατήσουν πάνω στο σχετικό link απογειώνουν την επισκεψιμότητα.


Αλλος τρόπος αλλοίωσης είναι οι προσθήκες “ασφάλειας” για τους servers που προσφέρουν πανίσχυρες πολυεθνικές οι οποίες πουλάνε αυτά τα προιόντα. Εδώ η αλλοίωση των επισκεψιμοτήτων γίνεται “νόμιμα”.

Επίσης πολλοί ιδιοκτήτες sites καταφεύγουν στην κατασκευή δικών τους servers ώστε να μπορούν να ντοπάρουν τις επισκεψιμότητες.
Ετσι εμφανίζονται sites που τα (αντι)γράφουν μαθητευόμενοι δημοσιογράφοι των 300 ευρώ με επισκεψιμότητες ακόμη και 1.000.000 εκατ. μοναδικών επισκεπτών τη μέρα.
Οι 1 εκατομμύριο φανταστικοί αναγνώστες συγκινούν τα media shops τα οποία από μία άποψη είναι ανυπεράσπιστα σ΄αυτό το νταλαβέρι.

Απλά αποδέχονται τα στοιχεία που τους δίνουν οι ιδιοκτήτες των sites όπως η Επιτροπή που διεξήγαγε τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες αποδέχθηκε τα βοσκοτόπια του Καλογρίτσα. Ακριτα και χωρίς έλεγχο.

Ετσι τα media shops ανταμείβουν με ιλιγγιώδη ποσά πέτσινες επισκεψιμότητες δίνοντας διαφήμιση σε sites με κατασκευασμένους αναγνώστες.

Αποτέλεσμα ο επιχειρηματίας να πληρώνει για να διαφημίσει το προιόν του με την ψευδαίσθηση του 1.000.000 εκατ. μοναδικών επισκεπτών.

Αυτού του είδους οι λαθροχειρίες ισοπεδώνουν τις προσπάθειες ιστοσελίδων οι οποίες προσπαθούν να επιβιώσουν με έντιμο τρόπο και υπογραφές καταξιωμένων δημοσιογράφων όπως ο Αθανασιος Χ. Παπανδρόπουλος, ο Τάσος Παπαδόπουλος, ο Φάνης Ζουρόπουλος και πολλοί ακόμη από τους “τελευταίους των Μοικανών”

Εκεί που μπορεί κανείς να διαπιστώσει ψήγματα αλήθειας είναι η παραμονή του αναγνώστη σε μια ιστοσελίδα.

Λίγοι γνωρίζουν ότι το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” για παράδειγμα βρίσκεται στις 3 πρώτες θέσεις σε διάρκεια παραμονής τους αναγνώστη στην σελίδα. Ο μέσος όρος παραμονής του αναγνώστη στο “Κουρδιστό Πορτοκάλι” είναι περί τα 7′ ημερησίως.

Ο χρόνος αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από τις αντίστοιχες ιστοσελίδων που εμφανίζονται ανάμεσα στους “20 πρώτους”.

Το έπαθλο της απάτης και της αλλοίωσης ανέρχεται σε κάποιες περιπτώσεις σε ποσά που ξεπερνούν το 1.000.000 εκατ. ευρώ.

Αυτά τα ποσά συγκεντρώνουν ιδιοκτήτες sites πουλώντας αλλοιωμένες επισκεψιμότητες στα media shops και αυτά με την σειρά τους χρεώνουν τους ανυπεράσπιστους επιχειρηματίες οι οποίοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι απευθύνονται σε “ποιοτικό” κοινό εκατομμυρίων αναγνωστών.

Καληνύχτα σας από την Κολομβία των Βαλκανίων.  kourdistopotocali.com


Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template