URUS Όταν η Lamborghini βγάζει SUV, οι άλλοι σιωπούν

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούει κάποιος για SUV, δεν θα περάσει ποτέ από το μυαλό του ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο Lamborghini. Είτε
το θέλουμε είτε όχι, τα SUV συνεχίζουν να μαγνητίζουν το παγκόσμιο ενδιαφέρον και καθώς μιλάμε για μια τεράστια αγορά το γεγονός αυτό είναι αδύνατον να αφήσει ασυγκίνητη οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία, ακόμα και όταν πρόκειται για αυστηρώς luxury τετράτροχα. 
Βέβαια, η μεγάλη πρόκληση για τέτοιου επιπέδου κατασκευαστές είναι να παράγουν αυτοκίνητα τα οποία να πληρούν τα πολύ υψηλά στάνταρτς που έχουν θέσει στα πολυτελή δημιουργήματα τους, κάνοντάς τα παράλληλα προσιτά και από οικονομικής απόψεως, σε εύπορους καταναλωτές, οι οποίοι όμως δεν θα χρειάζεται να είναι ούτε μεγιστάνες ούτε κροίσοι.



Η Lamborghini, από την άλλη, έχει φάει ένα τόσο γερό «χαστούκι» με το περιβόητο LM002 μοντέλο της, που παρήγαγε από το 1986 έως το το 1993, που χρειάστηκαν σχεδόν 25 χρόνια για να το ξανατολμήσει. Και μάλλον καλά έκανε γιατί το νέο της εγχείρημα, το Urus (ο άγριος πρόγονος των σύγχρονων κατοικίδιων βοοειδών, γνωστών και ως aurochs), έχει ξεσηκώσει ήδη τα παγκόσμια επιφωνήματα ειδικών (όσον αφορά τις τεχνικές επιδόσεις) και μη (για την εντυπωσιακή εμφάνιση). Πρόκειται στην πραγματικότητα για ένα θηρίο 650 ίππων, «σούπερ-SUV» όπως το αποκαλεί η εταιρεία,με ένα διτούρμπινο 4λιτρο μοτέρ V8 που το καθιστά ικανό να πιάνει τα 0-100 km/h σε 3,6” και να τερματίζει στα 305 km/h. Και όλα αυτά για μόλις… 171.429 ευρώ (+φόροι).



Το πράγματι εντυπωσιακό εξωτερικό της Urus είναι με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένο έτσι ώστε να ενσωματωθεί απόλυτα στην γκάμα των supercars της Lamborghini, κάτι που είναι εμφανές -για παραδειγμα- από το ανασηκωμένο καπό, το οποίο έχει παρόμοιο στιλ με αυτό των Miura και Aventador, ενώ οι διαγώνιες γραμμές που καταλήγουν στην οροφή θυμίζουν έντονα την Countach. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο σχεδιασμός είναι τέτοιος έτσι ώστε να μεγιστοποιεί την αεροδυναμική απόδοση της Urus, με σπλίτερ εμπρός και αεροεισαγωγές έτσι ώστε να διοχετεύεται με άνεση ο αέρας στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.

Η Lamborghini παραμένοντας για χρόνια απόλυτα ταυτισμένη με τη λεγόμενη «συναισθηματική εμπειρία οδήγησης», έχει εγκαταστήσει στην Urus ένα βενζινοκίνητο 4λίτρων V8 twin-turbo κινητήρα, ο οποίος επειδή ακριβώς έχει πρόσθετη ροπή από χαμηλά, κάνει πραγματικά δυνατό το αυτοκίνητο σε διαδρομές εκτός ασφάλτου, ενώ η ισχύς του μοτέρ περνά μέσα από ένα 8άρι αυτόματο σασμάν με ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο. 

Έτσι, οι χαμηλές σχέσεις είναι κλιμακωμένες για να παρέχουν άμεση ισχύ από τις χαμηλές στροφές, ενώ η κλιμάκωση ανοίγει όσο ανεβαίνουν οι σχέσεις. 

Το νέο SUV της Lamborghini μετρά 5,11 μέτρα σε μήκος, 2,02 σε πλάτος και 1,64 μέτρα σε ύψος, ενώ το μεταξόνιο είναι 3.003 mm. Η Lamborghini δηλώνει ότι το η Urus έχει βάρος κάτω από τα 2.200 κιλά, με το πλαίσιό της να είναι ένας συνδυασμός αλουμινίου και χάλυβα για να μεγιστοποιείται η ακαμψία. Επιπλέον, η αυτόματα ρυθμιζόμενη αερανάρτηση επιτρέπει στο SUV να ανυψώνεται και να χαμηλώνει από 15,8 μέχρι 24,8 πόντους για να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, ενώ διαθέτει και μια σειρά οδηγικών ρυθμίσεων οι οποίες έχουν τρομερό ενδιάφερον.



Πρόκειται για το σύστημα «Anima», το οποίο διαθέτει έξι θέσεις, σχεδιασμένες για την βέλτιστη συμπεριφορά, από την καθημερινή χρήση μέχρι το επίπεδο επιδόσεων που περιμένει κάποιος από μια Lamborghini: Η «Strada» κάνει αθόρυβο το μοτέρ και καταπραΰνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Επιλέγοντας το «Sport», η Urus χαμηλώνει για βελτιωμένη σταθερότητα, ενώ το τοπ «Corsa» παρέχει το μάξιμουμ των δυνατοτήτων στην οδήγηση επιδόσεων. Οι άλλες ρυθμίσεις περιλαμβάνουν τη «Neve» για οδήγηση στο χιόνι και τις έξτρα «Terra» και «Sabbia», για οδήγηση στο χώμα και στην άμμο αντίστοιχα. Στις δύο τελευταίες, το σασί ψηλώνει, μεγαλώνοντας την απόσταση από το έδαφος και μπαίνει σε λειτουργία ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα ενεργού ελέγχου κλίσης για να βελτιώνει την άνεση. Και φυσικά, υπάρχει η φουλ προσωπική ρύθμιση «Ego» για να εξατομικεύσεις πλήρως τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.



Όσον αφορά το εσωτερικό της Urus, συνδυάζει με τη σειρά του παραδοσιακά χαρακτηριστικά της εταιρείας με premium στοιχεία των SUV. Σε συμφωνία με τα υφιστάμενα μοντέλα της Lamborghini, το ταμπλό της διαθέτει επίσης αριθμό από εξαγωνικά στοιχεία, στα οποία περιλαμβάνονται οι αεραγωγοί και οι ποτηροθήκες. Το τριάκτινο τιμόνι διαθέτει αποσβεστήρα κραδασμών, ενώ υπάρχει και μια εξατομικεύσιμη οθόνη πληροφοριών TFT και το πρόσφατο Lamborghini Infotainment System.

Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε ρυθμιζόμενα σε 12 κατευθύνσεις και θερμαινόμενα καθίσματα, ενώ επί παραγγελία οι ρυθμίσεις αυτές μπορούν να γίνουν 18! Το πίσω κάθισμα φιλοξενεί τρεις επιβάτες με βάσεις στήριξης παιδικού καθίσματος Isofix, αλλα επί παραγγελία το πίσω κάθισμα μπορεί να γίνει διθέσιο. Τέλος, όσον αφορά το πορτμπαγκάζ, η βασική χωρητικότητά του είναι 616 lt που μπορεί να μεγαλώσει με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

H Urus θα κατασκευάζεται σε ένα νέο εργοστάσιο στην έδρα και βάση της εταιρείας στη Sant’Agata Bolognese. 
Tο βιομηχανικό αποτέλεσμα του νέου μοντέλου θα είναι η παραγωγή της Lamborghini να διπλασιαστεί σε περίπου 7.000 μονάδες ετησίως, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται την προσεχή άνοιξη.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ




















ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ http://www.drive.gr/
πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template