Διαβήτης τύπου 2: Μην φάτε αυτό το κρέας!

Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2019

Ο διαβήτης τύπου 2 έχει συνδεθεί με την κακή διατροφή και με το να είναι κανείς υπέρβαρος ή παχύσαρκος. Οι ειδικοί
αποδέχονται ότι, όσον αφορά την πρόληψη του διαβήτη, μια διατροφή βασισμένη στα φυτά γενικά θεωρείται πιο υγιεινή από μια διατροφή με βάση το κρέας.

Ωστόσο, δεν έχουν όλα τα είδη κρέατος τις ίδιες επιπτώσεις στον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2.

Επιστήμονες έχουν βρει ότι η υψηλότερη κατανάλωση κόκκινου κρέατος και πουλερικών συνδέονται με σημαντικά αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη.
Το κόκκινο κρέας περιλαμβάνει το βόειο κρέας και το χοιρινό κρέας. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι αν τρώτε πολλά λουκάνικα, μπριζόλες και μπέικον τότε επιβαρύνετε την υγεία σας.
Εμπειρογνώμονες από το Duke NUS Medical School της Σιγκαπούρης δήλωσαν ότι αυτό μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στην υψηλότερη περιεκτικότητα του κόκκινου κρέατος σε αιμικό σίδηρο. Ο αιμικός σίδηρος βρίσκεται μόνο σε κρέας, κοτόπουλο και ψάρι και απορροφάται εύκολα από το σώμα.

Τα ευρήματα προέκυψαν από την μεγάλη έρευνα Singapore Chinese Health Study, η οποία εξέτασε περισσότερους από 63.000 ενήλικες ηλικίας μεταξύ 45 και 74 ετών μεταξύ 1993 και 1998 και τους ακολούθησε για περίπου 11 χρόνια.

Τι έδειξε η έρευνα

Η μελέτη έδειξε μια θετική συσχέτιση μεταξύ της πρόσληψης κόκκινου κρέατος και πουλερικών και του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη. Το κόκκινο κρέας έχει συνδεθεί σε άλλες έρευνες και με τον κίνδυνο καρκίνου.
Οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν περισσότερο κόκκινο κρέας είχαν 23% αύξηση του κινδύνου για διαβήτη και όσοι κατανάλωναν περισσότερα πουλερικά είχαν 15% αύξηση του κινδύνου για διαβήτη.

Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση ψαριών και οστρακοειδών δεν σχετίζεται με κίνδυνο διαβήτη.

Επίσης διαπιστώθηκε ότι ο αυξημένος κίνδυνος που συνδέεται με το κόκκινο κρέας και τα πουλερικά μειώθηκε με την αντικατάστασή τους με ψάρια και οστρακοειδή στην διατροφή των συμμετεχόντων.

Τι λένε οι ερευνητές

Ο καθηγητής Koh, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, δήλωσε: “Δεν χρειάζεται να εξαλείψετε το κρέας από τη διατροφή σας εντελώς. Αρκεί να μειώσετε την ημερήσια πρόσληψη, ειδικά για το κόκκινο κρέας, να επιλέγετε το στήθος κοτόπουλου και τα ψάρια, τα οστρακοειδή και τα φυτικά πρωτεϊνικά και γαλακτοκομικά προϊόντα, για να μειώσουν τον κίνδυνο διαβήτη».

Και πρόσθεσε: «Παρόλο που πολλές μελέτες σε δυτικές χώρες έχουν δείξει σταθερά ότι η κατανάλωση κόκκινου κρέατος πρέπει να μετριάζεται, αυτή η μελέτη έχει μεγάλη σημασία καθώς βασίζεται στον τοπικό πληθυσμό και τα πρότυπα κατανάλωσης».

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template