Οι Λιβανοί επιστρέφουν στα aframaxes Μετά από έντεκα ολόκληρα χρόνια, η ναυτιλιακή Sun Enterprises, συμφερόντων της οικογένειας Λιβανού, επιστρέφει στον
τομέα των aframaxes.
τομέα των aframaxes.
Η ελληνική ναυτιλιακή προχώρησε, όπως αναφέρουν shipbrokers, στην παραγγελία δύο νεότευκτων τάνκερ αυτού του τύπου, στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daehan.
Το τελευταίο aframax της Sun Enterprises, ήταν το, κατασκευής 1988, χωρητικότητας 91,700-dwt Meandros, το οποίο πούλησε στην Shanghai Zhenhua Shipping έναντι 17 εκατ. δολαρίων.
Το τελευταίο aframax της Sun Enterprises, ήταν το, κατασκευής 1988, χωρητικότητας 91,700-dwt Meandros, το οποίο πούλησε στην Shanghai Zhenhua Shipping έναντι 17 εκατ. δολαρίων.
Ακολούθησε μια μακρά περίοδος απουσίας από τον τομέα για να έρθει η δυναμική επιστροφή με τα δύο πλοία, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν πριν το τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Με κόστος περίπου 50 εκατομμυρίων δολαρίων έκαστο, η Sun Enterprises αποκτά δύο πλοία μεταφοράς πετρελαίου χωρητικότητας 115,000-dwt, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers.
Νωρίτερα, η μητρική S Livanos παρήγγειλε στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) δύο δεξαμενόπλοια τύπου MR χωρητικότητας 50.000-dwt, τα οποία θα παραλάβει στα τέλη του 2020. Η Sun Enterprises θα καταβάλει 37,5 εκατ. δολάρια για κάθε τάνκερ, ενώ η συμφωνία περιλαμβάνει και την option για ένα ακόμη πλοίο.
Με κόστος περίπου 50 εκατομμυρίων δολαρίων έκαστο, η Sun Enterprises αποκτά δύο πλοία μεταφοράς πετρελαίου χωρητικότητας 115,000-dwt, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers.
Νωρίτερα, η μητρική S Livanos παρήγγειλε στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) δύο δεξαμενόπλοια τύπου MR χωρητικότητας 50.000-dwt, τα οποία θα παραλάβει στα τέλη του 2020. Η Sun Enterprises θα καταβάλει 37,5 εκατ. δολάρια για κάθε τάνκερ, ενώ η συμφωνία περιλαμβάνει και την option για ένα ακόμη πλοίο.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !