Πρωτοφανές: Σεκιουριτάς σε υποκατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ έδειρε ηλικιωμένο γιατί δεν τήρησε τα μέτρα για τον κορωνοϊό (βίντεο)

Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Σε ένα εξοργιστικό περιστατικό που καταγράφηκε σε κάμερα κινητού τηλεφώνου, υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης σε υποκατάστημα της ΔΕΔΔΗΕ στο
Ηράκλειο, έδειρε την Πέμπτη ηλικιωμένο πολίτη επειδή προσπάθησε να εισέλθει χωρίς ραντεβού, κάτι που απαγορεύεται λόγω κορωνοϊού.

Μάλιστα ο ΔΕΔΔΗΕ τον κάλυψε(!) σε ανακοίνωσή του.

Το πρωτοφανές επεισόδιο καταγράφηκε το πρωί της Πέμπτης στο υποκατάστημα της επιχείρησης στην περιοχή Τσαλικάκι. Ένας πολίτης επιχείρησε να μπει στα γραφεία για ένα θέμα που ήθελε να τακτοποιηθεί, αλλά χωρίς προηγουμένως να έχει κλείσει ραντεβού.

Ο υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης απάντησε στον πολίτη ότι δεν επιτρέπεται να εισέλθει στον χώρο, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει αντιπαράθεση, ακολούθησε η βίαιη στάση του υπαλλήλου σεκιούριτι, ο οποίος άρχισε να κλωστάει τον πολίτη. Τις εικόνες κατέγραψε κάμερα κινητού τηλεφώνου.






Ακόμα πιο εξοργιστική από το ίδιο το βίντεο είναι η ανακοίνωση του ΔΕΔΗΕ στην οποία όχι μόνο δεν ζητούν συγγνώμη από τον ηλικιωμένο πολίτη αλλά «εξετάζουν αν τηρήθηκε σωστή συμπεριφορά» και ονομάζουν τον περιστατικό άσκησης βίας ως «διαπληκτισμό», ενώ το δικαιολογούν εμμέσως υπονοώντας πως ο ηλικιωμένος έθεσε σε κίνδυνο τη Δημόσια Υγεία.

«Με αφορμή διαπληκτισμό που σημειώθηκε χθες μεταξύ υπαλλήλου συνεργαζόμενης εταιρίας παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στο πρακτορείο της περιοχής Ηρακλείου Κρήτης και πολίτη, ο ΔΕΔΔΗΕ διευκρινίζει ότι καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές και υπενθυμίζει ότι από την πρώτη στιγμή της εξάπλωσης του ιού Covid-19 στη χώρα μας, έθεσε ως ύψιστη προτεραιότητα την προστασία της Δημόσιας Υγείας, παρέχοντας το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών του ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά».
»Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη -όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή σύμβασης σύνδεσης- ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται το κοινό μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τη λύπη του για το ατυχές συμβάν στο πρακτορείο του Ηρακλείου, ενώ διερευνά εάν τηρήθηκε η ορθή συμπεριφορά του υπαλλήλου φύλαξης προς τον πολίτη».

Δυστυχώς στην Ελλάδα των απαγορεύσεων και της υστερίας για τον κορωνοϊό, αυτές οι συμπεριφορές προς τους πολίτες, φαίνεται να είναι αποδεκτές για το ελληνικό Δημόσιο και την ελληνική πολιτεία.   

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template