Πλοίο της Maersk εκοψε στα δύο το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Στα δύο κόπηκε σήμερα στις 7:30 το πρωί έξω από το λιμάνι του Πειραιά το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού έπειτα από σύγκρουση με μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας Maersk που «πέρασε απο πάνω» του!



Το Καλλιστώ έβγαινε από το ναύσταθμο, όταν το φορτηγό πλοίο έπεσε στην πρύμνη του με αποτέλεσμα να υπάρξει ρήγμα και εισροή υδάτων.


Όπως φαίνεται στις αποκλειστικές φωτογραφίες του protothema.gr, έχει κοπεί ένα μεγάλο τμήμα της πρύμνης του ναρκοθηρευτικού του Πολεμικού Ναυτικού. Σε εξέλιξη είναι επιχείρηση από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό για την ρυμούλκηση του πλοίου στο ναύσταθμο της Σαλαμίνας προκειμένου να αποφευχθεί η βύθισή του.

Νωρίτερα περισυνελέγησαν από τη θάλασσα δύο μέλη του πληρώματος που τραυματίστηκαν ελαφρά και μεταφέρθηκαν στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών. Συνολικά το Καλλιστώ είχε 27 άτομα πλήρωμα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί πώς έγινε η σύγκρουση των δύο πλοίων. Η ανακοίνωση του ΠΝ: «Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και περί ώρας 07:30 στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού σημειώθηκε πρόσκρουση εμπορικού πλοίου με το ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ. Από το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες ενέργειες αντιμετώπισης του περιστατικού».

Δείτε αποκλειστικές φωτογραφίες:







Αρχικώς στην περιοχή είχαν σπεύσει πλοία της ακτοπλοΐας τα οποία απομακρύνθηκαν από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό που έχουν αναλάβει την επιχείρηση.



Σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο που σάρωσε το ναρκοθηρευτικό του Πολεμικού Ναυτικού είναι το Maersk Launceston σημαίας Πορτογαλίας το οποίο βάσει της ιστοσελίδας marrinetraffic.com είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά στις 7:11 με προορισμό το λιμάνι του Τσανάκαλε στην Τουρκία.

Δείτε το πλοιο της Maersk και την διαδρομή του μέχρι τη σύγκρουση:



Η «ταυτότητα» του «Καλλιστώ»

Το «Καλλιστώ» αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.

Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40.




Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).

Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.

Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).  
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template