ΠΩΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ 3 Mύθοι για τη Γυμναστική [Christina Kalopita]

Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2020


Η γυμναστική μέσα στα χρόνια έχει αλλάξει πολλές μορφές, τάσεις και φιλοσοφίες. Παρόλο βέβαια που η αθλητική επιστήμη εξελίσσεται καθημερινά, είναι ένας τομέας για τον οποίο όλοι εκφέρουν άποψη, είτε είναι οπαδοί της άσκησης είτε όχι. Θα παραθέσω, λοιπόν ,τους τρεις πιο δημοφιλείς μύθους που αφορούν στην άσκηση, βάσει των συζητήσεων που ακούω και σύμφωνα με τα ερωτήματα στα οποία καλούμαι συχνά να απαντήσω.




Γράφει η Χριστίνα Καλοπήτα


[Personal Trainer Msc]


1. «ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΦΙΞΕΙ ΤΟ ΛΙΠΟΣ»


Με τη γυμναστική επιτυγχάνουμε αύξηση της μυϊκής μάζας που είναι και το ζητούμενο στην απώλεια κιλών! Με την αύξηση μυϊκής μάζας αυξάνεται και ο μεταβολισμός και μάλιστα με τις ασκήσεις αντίστασης η αύξηση αυτή είναι ακόμα μεγαλύτερη σε υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα. Εάν, λοιπόν, αποφασίσει κάποιος να χάσει βάρος μόνο με δίαιτα, θα καταφέρει να μειώσει τη μυϊκή του μάζα, επομένως να μειώσει το μεταβολικό ρυθμό του κι ακολούθως να επαναπροσλάβει εύκολα τα κιλά που έχασε. Για το λόγο αυτό τα άτομα που έχουν αυξημένη μυϊκή μάζα είναι αρκετά δύσκολο να παχύνουν.

2. «ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΡΗ ¨ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ¨, ΕΝΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΡΟΒΙΑ»

Εάν διαβάσατε το 1, έχετε ήδη πάρει τη μισή απάντηση. Ο δεύτερος μύθος είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε γυναίκες. Αγαπημένες μου, δεν είστε μπαλόνια για να φουσκώσετε. Αντιθέτως οι ασκήσεις αντιστάσεων θα σας ανταμείψουν με ένα σφριγηλό και δυνατό σώμα, μιας και από την ηλικία των τριάντα κι έπειτα θα χάνετε μυϊκή μάζα. Η αερόβια άσκηση είναι υπέροχη εάν γίνεται σε συνδυασμό με αντιστάσεις και οι αντιστάσεις-ασκήσεις με βάρη κρίνονται αποτελεσματικότερες στην αύξηση του μεταβολισμού σε σχέση με την αερόβια άσκηση, παρά την κοινή πεποίθηση.



3. «ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 500 ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΜΜΩΣΕΙ Η ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ»

Ακόμα κι αν κάνετε ροκανίσματα κάθε μέρα, όλη μέρα για χρόνια, γράμμωση στην κοιλιά δε θα δείτε. Στο κοιλιακό λίπος παίζει μεγάλο ρόλο η διατροφή, το ασκησιολόγιο αλλά και οι δύο βασικές προϋποθέσεις, δηλαδή η αύξηση του μυϊκού τόνου που προαναφέραμε, καθώς και η ακόλουθη μείωση του σωματικού λίπους.

Όλες οι παραπάνω πεποιθήσεις ευτυχώς αρχίζουν να φθίνουν με τα χρόνια και να θεωρούνται πεπαλαιωμένες. Παρόλα αυτά κατανοώ πλήρως ότι κάποιες λέξεις είναι άγνωστες σε πολλούς, όπως «μεταβολισμός», «μυϊκή μάζα», «μείωση σωματικού λίπους» και θα προσπαθήσω να σας τις απλουστεύσω σε επόμενα άρθρα.



Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template