Ο EMA αξιολογεί πληροφορίες για την εμφάνιση του συνδρόμου Guillain-Barré μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Πληροφορίες για την εμφάνιση του συνδρόμου Guillain-Barré μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca
αξιολογεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων και έχει ζητήσει από την βρετανική φαρμακοβιομηχανία περισσότερα λεπτομερή στοιχεία.


Το σύνδρομο Guillain-Barré είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα που προκαλεί παράλυση και μούδιασμα συνήθως στα χέρια και τα πόδια.

Επίσης, ο EMA ανέφερε ότι έχει ενημερωθεί για τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας και περικαρδίτιδας που έχουν αναφερθεί μετά τη χορήγηση εμβολίων τύπου mRNA και ότι έχει συστήσει αλλαγή στις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν από την Pfizer. Ερευνά επίσης εάν τα εμβόλια τύπου mRNA συνδέονται με περιστατικά σπάνιων και ασυνήθιστων θρομβώσεων.

Σημειώνει ακόμη ότι το σύνδρομο της θρόμβωσης και της θρομβοκυτταροπενίας θα προστεθεί ως «σημαντικός αναγνωρισμένος κίνδυνος» στο σχέδιο διαχείρισης κινδύνων για το εμβόλιο της Janssen, Johnson & Johnson κατά της Covid-19.


Προς το παρόν η AstraZeneca δεν έχει ανταποκριθεί στο αίτημα για κάποιο σχόλιο.

Πηγή: Reuters
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template