Οι εταιρείες μεταφοράς containers με 48,1 δισ. δολ. ξεπέρασαν σε κέρδη Facebook, Amazon, Netflix και Google

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021


Μηνάς Τσαμόπουλος
Δεν χωράει πλέον ο νους ούτε των ίδιων των πλοιοκτητών το πόσο ψηλά έχουν εκτοξευθεί τα κέρδη για τις Liners εταιρείες οι οποίες μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του McCown Container Results Observer τα κέρδη στην κλάδο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανήλθαν το γ’ τρίμηνο του 2021 στα 48,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας σε σύνολο τα κέρδη που κατέγραψαν οι FANG-οι κολοσσοί της παγκόσμιας τεχνολογίας Facebook, Amazon, Netflix και Google. Η κερδοφορία του κλάδου των Liners στο γ’ τρίμηνο ξεπέρασε κατά 50% τα κέρδη των FANG.

Για τον υπολογισμό των κερδών ελήφθη ως βάση τα 31,03 δισεκατομμύρια που έχουν καταγράψει οι εισηγμένες Liners και στη συνέχεια έκανε κατ’ αναλογία εκτίμηση για τα κέρδη των εταιρειών που είναι ιδιωτικές-μη εισηγμένες.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι το σύνολο των εσόδων για τον κλάδο στα 112,65 δισεκατομμύρια δολάρια το γ’ τρίμηνο του 2021. τα κέρδη για τον κλάδο το 2021 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 150 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ για το 2022 οι αναλυτές κάνουν λόγο για ακόμη καλύτερη ναυλαγορά.

Όπως έχει επισημάνει στο NM ο Φίλιππος Προκοπάκης, εμπορικός διευθυντής-επικεφαλής των τμημάτων για ναυλώσεις και αγοραπωλησίες της Danaos Shipping “ηπραγματικότητα είναι ότι η κατάσταση στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, από χρηματοοικονομικής πλευράς, είναι η καλύτερη της δεκαετίας και ενδεχομένως της εικοσαετίας. Οι εταιρείες τακτικών γραμμών αλλά και οι διαχειρίστριες εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων όπως η Danaos ανακοινώνουν κέρδη-ρεκόρ, αποτέλεσμα μιας μη αναμενόμενης έξαρσης της ζήτησης όσον αφορά καταναλωτικά προϊόντα, της οποίας κύρια πηγή ήταν και είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες ως μεγαλύτερη παγκόσμια καταναλώτρια, αλλά και σε δεύτερο βαθμό η Ευρώπη” γαι να προσθέσει:

“ Σίγουρα η στροφή στην κατανάλωση τελικών προϊόντων είναι και απόρροια της συνεχιζόμενης παγκόσμιας πανδημίας που ουσιαστικά έκανε το καταναλωτικό κοινό να διοχετεύει το εισόδημά του, αντί σε συμβατικές ενέργειες του παρελθόντος όπως ταξίδια, υπηρεσίες κ.ά., σε τελικά καταναλωτικά αγαθά τα οποία ήταν χρήσιμα και σε καθεστώς τηλεργασίας όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεοράσεις κ.λπ. Εν κατακλείδι, παρατηρείται σήμερα μια ανισορροπία μεταξύ ζήτησης και χωρητικότητας που συνδυαστικά με διάφορα προβλήματα λιμενικής συμφόρησης, η οποία είναι αποτέλεσμα και της υπέρογκης ζήτησης αλλά και επιχειρησιακών περιορισμών στα λιμάνια λόγω της πανδημίας, συνθέτει ένα εκρηκτικό μείγμα άγνωστης διάρκειας, που σίγουρα δεν αναμένεται να εξαφανιστεί ούτε και μέσα στο 2022”.  
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template