ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Ελλάκτωρ και Intrakat μονομαχούν για το Μπράλος-Άμφισσα αξίας 285 εκατ. ευρώ

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022


Σε μάχη για τις κορυφαίες ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες εξελίσσεται η διεκδίκηση του οδικού έργου Μπράλος-Άμφισσα αξίας 285 εκατ. ευρώ καθώς σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες οι μνηστήρες του διαγωνισμού είναι οι Όμιλοι των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Ελλάκτωρ και Intrakat.

Υπενθυμίζεται πως σημέρα ολοκληρώθηκε η υποβολή των προσφορών εκ μέρους των ενδιαφερομένων για το έργο και μένει να φανεί εάν έχουν δημιουργηθεί κοινοπραξίες μεταξύ των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων, αν και όπως αναφέρουν καλά ενημερωμένες πηγές της αγοράς τουλάχιστον οι Όμιλοι της Intrakat και της Ελλάκτωρ, η οποία κατεβαίνει στο διαγωνισμό μέσω της ΑΚΤΩΡ, διεκδικούν το έργο αυτόνομα.

Το χρονοδιάγραμα της δημοπράτησης

Το εν λόγω έργο προκηρύχθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και ο διαγωνισμός βγήκε στον αέρα στις 22 Δεκεμβρίου. Πρόκειται για ένα από τα έργα-σημαίες του Υπουργείου Υποδομών, για τα οποία έχουν κάνει αρκετές εξαγγελίες τόσο ό Υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής όσο και ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

Εφόσον το έργο δημοπρατήθηκε στην προκαθορισμένη ημερομηνία, είναι πολύ πιθανό ο προσωρινός μειοδότης να έχει προκύψει εντός του επόμενου διμήνου, ενώ δεν αποκλείεται η σχετική σύμβαση να υπογραφεί εντός του 2022, εφόσον δεν υπάρξουν πορσφυγές στην Αρχή Έγκρισης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) εντός των επόμενων δύο εβδομάδων.

Το παραπάνω σημαίνει πως η εγκατάσταση των εργοταξίων, αλλά και η εκκίνηση των εργασιών εκ μέρους του αναδόχου τοποθετούνται περί τα τέλη του 2022 ή εντός του Α΄Τριμήνου του 2023, γεγονός και το οποίο σημαίνει πως η κατασκευή του έργου μπορεί να έχει ολοκληρωθεί κατά τα μέσα του 2027, καθώς η κατασκευαστική περίοδος του έργου ανέρχεται στα τεσσεράμιση έτη.

Το έργο

Το μήκος του τμήματος Μπράλος-Άμφισα ανέρχεται στα 25 χιλιόμετρα. Το υπό δημοπράτηση έργο εντάσσεται στον διαγώνιο οδικό άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο και αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι του Ε65, καθώς συνδέεει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό, ενώ μειώνεται και ο χρόνος της διαδρομής από την πόλη της Πάτρα και το Αντίρριο έως τη Λαμία.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή δύο σηράγγων, οκτώ γεφυρών και οκτώ ισόπεδων κόμβων. Συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει:

Χωματουργικά έργα (γενικές εκσκαφές σε γαιώδες-ημιβραχώδες και βραχώδες έδαφος, εκσκαφές χαλαρών εδαφών, εκσκαφές θεμελίων τεχνικών έργων, εκσκαφές τάφρων, διανοίξεις σηράγγων, επιχώσεις με προϊόντα εκσκαφών, επιχώσεις με κοκκώδη υλικά και θραυστά υλικά λατομείου κλπ)
Εργασίες για την κατασκευή κάθε είδους τεχνικών έργων (οχετοί, γέφυρες, σήραγγες, τοίχοι αντιστήριξης, οπλισμένο επίχωμα)
Εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης
Εργασίες ασφάλισης και σήμανσης
Η/Μ εργασίες οδοφωτισμού και υπογείων έργων (σηράγγων)
Λοιπές εργασίες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της οδού, όπως κατασκευή και τοποθέτηση κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεις, εργασίες αποχέτευσης και αποστράγγισης, περιφράξεις οδικών έργων κλπ
.  

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template