Το τέλος των Starbucks όπως το γνωρίζουμε; Ο γίγαντας των εταιρειών καφέ θα ξοδέψει 450 εκατ. δολάρια σε σχέδιο «Επανανακάλυψης»

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022


Η Starbucks αποκάλυψε ένα σχέδιο «επανανακάλυψης» προκειμένου να ανανεώσει τα καταστήματά της με ταχύτερη τεχνολογία και να δημιουργήσει καινούρια που θα προσφέρουν μόνο υπηρεσίες παράδοσης και take away με το αυτοκίνητο, μία εξαιρετικά δημοφιλής επιλογή στις ΗΠΑ.


Το σχέδιο θα κοστίσει στην εταιρεία 450 εκατομμύρια δολάρια και θα αυξήσει τον ρυθμό ανάπτυξης των καταστημάτων των Starbucks στις ΗΠΑ από 450 σε 2.000 ετησίως. Το νέο σχέδιο θα δημοσιοποιηθεί τον επόμενο μήνα και θα χρειαστούν δύο χρόνια για να εφαρμοστεί πλήρως.

Το σχέδιο «Reinvention» θα περιλαμβάνει επίσης ένα νέο σύστημα επιβράβευσης που ονομάζεται Starbucks Odyssey και θα επιδιώξει να αυτοματοποιήσει μεγάλο μέρος της παρασκευής καφέ χωρίς περικοπές στους υπαλλήλους, δήλωσε ο απερχόμενος Chief Operating Officer, John Culver.

Τα νέα αυτοματοποιημένα συστήματα θα μειώσουν τον χρόνο που χρειάζεται για την παρασκευή ενός Frappuccino από 86 δευτερόλεπτα σε 35 δευτερόλεπτα, ενώ η διαδικασία παρασκευής κρύου καφέ που χρειάζεται 20 ώρες θα διαρκεί σύντομα μόνο 4 ώρες. Η εταιρεία έχει δει μια έκρηξη στις πωλήσεις τυηποποιημένων ποτών και το αποδίδει στο ότι η Gen-Z έχει δείξει τεράστια προτίμηση σε αυτά.

«Η προσαρμογή είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες σήμερα, πραγματικά», δήλωσε ο Chief Marketing Officer των Starbucks, Brady Brewer.

Οι αριθμοί πίσω από τις εξαιρετικές πωλήσεις των Starbucks δείχνουν ότι τα παραδοσιακά καφέ αποτελούν μόνο το 3% των νέων καταστημάτων το 2022, ενώ τα καταστήματα στα οποία η παράδοση γίνεται με το αυτόκινητο, take away, αντιπροσωπεύουν το 86%.

Ο Culver είπε ότι τα υπάρχοντα καταστήματα που είναι σχεδιασμένα στο τυπικό στυλ καφέ Starbucks δημιουργήθηκαν σε μία διαφορετική εποχή και πρέπει να προσαρμοστούν προκειμένου να ανταποκρίνονται σε αυτό που θέλουν σήμερα οι πελάτες.

Η Katie Young, στέλεχος της εταιρείας, ανέφερε ότι τα καταστήματα που δεν ανταποκρίνονται στη ζήτηση ενδέχεται να αναγκαστούν να κλείσουν.
Ο ιδρυτής των Starbucks, Howard Schultz, δήλωσε ότι η πανδημία του Covid-19 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι πελάτες με την εταιρεία, καθώς «δεν έρχονται πλέον στο κατάστημα όπως παλιά». Τόνισε ότι παρά το γεγονός ότι στις ΗΠΑ οι παραδόσεις κτ’ οίκον είναι διαθέσιμες μόνο για οκτώ μήνες, αυτό έχει αυξήσει τις πωλήσεις με τη βοήθεια εφαρμογών παράδοσης όπως το UberEats και το Doordash.

Αλλά δεν είναι όλοι ευχαριστημένοι με τις ανακοινωθείσες αλλαγές, καθώς ήδη 400 διαδηλωτές από το σωματείο Starbucks Workers United εμφανίστηκαν πρόσφατα έξω από τα κεντρικά γραφεία. Η ομάδα είναι η πιο σημαντική στον αγώνα για τη συνδικαλιστική οργάνωση των καταστημάτων Starbucks σε όλη τη χώρα και μέχρι στιγμής είναι υπεύθυνη για την ένωση 244 εκ των 8.900 καταστημάτων ή διοικητικών γραφείων Starbucks.  
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template