Αυτοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές που ύψωσαν τη γαλανόλευκη

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Η ναυμαχία των νηολογίων καλά κρατεί παγκοσμίως. Η προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων πλοίων είναι στόχος κάθε κράτους που ενδιαφέρεται για τη ναυτιλία και επιζητά να καρπωθεί τα οφέλη από αυτή που ερμηνεύονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας η δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου παρουσίασε μείωση κατά 2,3% από πλοία 100 κόρων και άνω, τον Νοέμβριο του 2014 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2013. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2013 προς το 2012 σημειώθηκε μείωση σε ποσοστό 2,6%.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον Νοέμβριο 2014 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Νοεμβρίου 2013, παρουσίασε αύξηση 1,6%, έναντι αύξησης 0,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2013 προς το 2012.
Σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το ελληνικό νηολόγιο της ποντοπόρου ναυτιλίας καταγράφει καθαρή άνοδο σε χωρητικότητα ενός εκατομμυρίου τόνων. Η πλειονότητα των νέων εγγραφών αφορά σε πλοία υψηλής αξίας και μικρής ηλικίας, καθώς καταγράφονται αρκετά νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, μεταφορικής ικανότητας άνω των 300.000 τόνων αργού πετρελαίου.

Ύψωσαν τη Γαλανόλευκη

Το 2014 η ελληνική σημαία υψώθηκε σε 45 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 3,6 εκατομμυρίων τόνων από 27 ελληνικών συμφερόντων εταιρείες. Τα περισσότερα, 11 τον αριθμό ανήκουν στον Όμιλο Αγγελικούση με τις εταιρείες Maran Tankers Maran Gas και Anangel Maritime ενώ άλλα τρία στην αδελφή του Άννα Αγγελικούση-Κανελλάκη με τις εταιρείες Alpha Tankers και Pantheon Tankers. Στη λίστα υπάρχουν μεγάλα ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού.

- Η Springfield του Ιδρύματος Ωνάση με τέσσερα πλοία,

- η Danaos Shipping του δρ Ιωάννη Κούστα με τρία πλοία,

- η Eletson Corporation των Κέρτσικοφ, Καρασταμάτη, Χατζηελευθεριάδη με τρία πλοία,

- η Minerva του Αθανάσιου Μαρτίνου με δύο πλοία, - η Polembros Shipping του Σπύρου Πολέμη με δύο πλοία,

- η Marmaras Navigation και η Delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη με δύο πλοία συνολικά, ένα η κάθε μία

- η Kyklades Maritime του Αριστείδη Αλαφούζου με δύο πλοία,

- η Euronav του Σταμάτη Μπουρμπούλη με δύο πλοία,

Από ένα πλοίο ενέγραψαν η Thenamaris του Κωνσταντίνου Μαρτίνου,

- η AVIN International του Ομίλου Βαρδινογιάννη,

- η Golden Union του Θόδωρου Βενιάμη προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών,

- η Neptune Lines της Μελίνας Τραυλού, η Chandris Hellas των Χανδρή,

- η Diana Shipping του Συμεών Παληού,

- η Ηarbor Shipping του Λουκά Κτιστάκη, η Union Marine του Ορέστη Βαρώνη, η Aegean management του Νικόλαου Χόντου, η EVIA Petrol του Νικόλαου Τσαλαμανιού και η Chronos Shipping του Πρόδρομου Τσαντάογλου.

Ο τύπος πλοίων

Από τα συνολικά 45 πλοία που ύψωσαν την ελληνική σημαία το 2014 τα 22 είναι δεξαμενόπλοια, τα 15 φορτηγά και οκτώ μεταφοράς φυσικού αερίου, τα γνωστά LNG. πηγη
Share this article :

2 σχόλια:

  1. Θα σας πω την Γνώμη μου,και θέλω τα φώτα σας επ αυτού.
    Όλα καλά,την δουλειά σας κάνετε.
    Θα ήθελα όμως,να με ενημερώσετε,εμένα και τον κάθε επισκέπτη του Ιστολογίου σας.
    Αναφέρεστε σε εκατομμύρια τόνους,σε εκατομμύρια δολάρια. Για πέστε μας και μας,από αυτά,τα πολλά εκατομμύρια.Πόσα πλήρωσαν στο Ελληνικό δημόσιο.
    Αν απευθύνεστε σε χρήσιμους ηλίθιους,διαγράψτε το παρόν σχόλιο,αν όμως απλά θέλετε,να ενημερωθεί ο κόσμος,για τα ανδραγαθήματα των εφοπλ[η]στών,τότες αναμένω απάντηση.ιδού η ρόδος.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Κώστα εδω υπαρχει μια ιδιαιτερότητα.Ο εφοπλιστής πάνω απο ολα ειναι ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΤΙΑΣ..Πολλοι απο τους εφοπλιστές δεν εχουν καμμια σχέση με την Ελλαδα διότι οι δουλιες που κάνουν δεν εχουν ν κάνουν με την Ελλαδα,αλλά με το εξωτρικό.Ούτε καν βοηθήθηκαν απο το κρατος αφου τα δάνεια των είναι απο το εξωτερικό και πολλοί εξ αυτών διαμένουν στο εξωτερικό...Γιατι λοιπόν εγω που ειμαι παγκόσμιος επιχειρηματις σωνει ντε και καλά να πληρώσω φόρους στην Ελλαδα;..Ερωτηση κάνω και πρός θεού δεν τους υποστηρίζω αλλα θέτω κατι το οποίο μου ειπε ενας εξ αυτών κάποτε σε συνντησή μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να είστε κόσμιοι στα μηνύματά σας..Ας σεβαστούμε τον χώρο και τους σχολιαζοντες...

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template