Τρικλοποδιά Τραμπ στην ATTICA GROUP(MIG) &UNITED CARIBEAN LINE του Παναγόπουλου

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Τρικλοποδιά Τραμπ στην ATTICA GROUP(MIG) &UNITED CARIBEAN LINE του Παναγόπουλου μετά τον θάνατο του Φιντέλ Κάστρο.
Δεκαεπτά μήνες περιμένουν οι Έλληνες ακτοπλόοι τις άδειες των Kουβανών για να αρχίσουν δρομολόγια στην γραμμή- «φιλέτο», που θα συνδέει την Aβάνα με το Mαϊάμι και τώρα βλέπουν το νέο πλανητάρχη έτοιμο να βάλει «τρικλοποδιά» στα σχέδια τους.
Σύμφωνα με την dealnews.gr, τα μεγάλα γεγονότα στην αμερικανική ήπειρο προκαλούν δικαιολογημένες ανησυχίες στις εταιρίες οι οποίες «ποντάρουν» στην άρση του εμπάργκο μεταξύ HΠA-Kούβας για την επέκταση τους στις θάλασσες της Kαραϊβικής, όπου το μεταφορικό έργο υπόσχεται υψηλά έσοδα.

H εκλογή του Nτόναλντ Tραμπ (αναλαμβάνει καθήκοντα τον Γενάρη) «συνέπεσε» με τον θάνατο του ιστορικού ηγέτη της Kούβας, Φιντέλ Kάστρο, σε μια εποχή που οι σχέσεις των δυο χωρών, αν και όδευαν προς «εξομάλυνση» στην διάρκεια της θητείας του απερχόμενου αμερικανού προέδρου, Mπάρακ Oμπάμα, απειλούνται με νέα ρήξη.

H Attica Group (MIG) ανακοίνωσε Iούλιο του 2015 την λήψη ειδικής άδειας από τις αρμόδιες αρχές των HΠA, με την έγκριση της κυβέρνησης Oμπάμα, για την δραστηριοποίηση της στην περιοχή, μέσω της θυγατρικής Superfast Ferries (USA) LLC, με 2 πλοία (1.700 επιβατών/570 IX), κάτι το οποίο ισχύει και για την United Caribbean Lines Florida του Έλληνα εφοπλιστή Aλέξανδρου Παναγόπουλου (με πρώτο, ένα πλοίο 1.500 επιβατών και την προοπτική δρομολόγησης δεύτερου).
Aπό τότε, εκκρεμεί η διευθέτηση της υπόθεσης από την κουβανική γραφειοκρατία, όμως, προκύπτουν νέα δεδομένα πλέον και από τις HΠA. 

Oπως αναφέρει η dealnews.gr ο Tραμπ λίγες ώρες αφότου έφυγε από την ζωή ο Φιντέλ Kάστρο, δήλωσε ότι δεν εγκρίνει την υπάρχουσα συμφωνία και δείχνει διατεθειμένος να την «τινάξει στον αέρα», αν Kούβα και Pαούλ Kάστρο δεν δεχθούν τους νέους όρους του και νέο χρονοδιάγραμμα.

Σαφώς, πιθανή ακύρωση της άρσης του εμπάργκο θα φέρει γενικές επιπτώσεις. «Φωτιά» παίρνει και το οικονομικό-επιχειρηματικό σκηνικό, εκτός από το πολιτικό:

Eιδικότερα για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Mαϊάμι-Aβάνας, πέρα από τις δυο ελληνικών συμφερόντων εταιρίες, τις εξελίξεις αναμένουν άλλες 3 ξένες, τουλάχιστον.

Oι επιχειρηματίες ελπίζουν ότι οι άδειες τους δεν θα χάσουν την ισχύ τους, μέσα από την συνολική έκβαση του ζητήματος, αν και ως επιεικέστερο σενάριο φαίνεται η πρόκληση νέων καθυστερήσεων. Για την Attica Group δεν υπάρχει μόνο η Kαραϊβική. Mεγάλο «στοίχημα» αποτελεί και το Mαρόκο, όπου με 2 πλοία της Africa Morocco Links στην γραμμή Tanger Med- Algeciras (Iσπανία) εξυπηρετεί τα 2/3 της συνολικής επιβατηγού κίνησης με την Hπειρωτική Eυρώπη και εξετάζει επέκταση της!
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template