Αυτοί οι λόγοι υποχρεώνουν την ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ να διατηρεί ανοιχτό κατάστημά της

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης, με το κατάστημα εντός του εκπτωτικού χωριού στα Σπάτα, αναγκάζεται να
''σπάσει'' αυτό που τόσο καιρό υπιστηρίζει, καθώς δεν είναι σύμφωνη με το νόμο για το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων!
Ειδικότερα την Κυριακή 5 Νοεμβρίου όπου με βάση τη νομοθεσία τα καταστήματα θα μείνουν ανοιχτά, το υπερμάρκετ Σκλαβενίτης «παραβαίνοντας» της αρχές της οικογένειας που θεωρεί ότι η μέρα αυτή είναι ξεκούρασης και αργίας για τους εργαζόμενους της, θα ανοίξει για το καταναλωτικό κοινό.

Και αυτό γιατί με βάση το συμβόλαιο που έχει υπογραφεί ανάμεσα στη διαχειρίστρια εταιρεία (McArthurGlen) και τους μισθωτές του κέντρου προβλέπονται συγκεκριμένοι κανόνες λειτουργίας και υποχρεώσεων για όλους, ανεξαιρέτως.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υπόλοιπα καταστήματα της Σκλαβενίτης που λειτουργούν εντός εμπορικών κέντρων, δεν θα λειτουργήσουν αυτή την Κυριακή.


Οι τράπεζες πάντως πιέζουν την οικογένεια Σκλαβενίτη να προχωρήσει στο άνοιγμα των καταστημάτων της τις Κυριακές, ακολουθώντας το παράδειγμα των άλλων αλυσίδων σουπερμάρκετ και με δεδομένο ότι οι πωλήσεις της υπολείπονται έναντι των στόχων που έχουν τεθεί.

Μέχρι τώρα οι πιέσεις των τραπεζών δεν έχουν κάμψει τις αντιστάσεις της οικογένειας Σκλαβενίτη, η οποία όμως πρόσφατα έδειξε σημάδια υποχώρησης σε ένα άλλο τομέα, σε αυτόν της διαφήμισης.

Ειδικότερα η αλυσίδα προχώρησε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Τribe /Grey προκειμένου να προβάλλει την καλή της φήμη και στην επαρχία, όπου δεν είναι ακόμη γνωστή.

Η καμπάνια της αλυσίδας θα περιλαμβάνει υπάθρια διαφήμιση (στάσεις λεωφορείων κλπ) και ενδεχομένως και ραδιόφωνο.

Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τις ανάγκες που προέκυψαν από τη συμφωνία για την απόκτηση της Μαρινόπουλος καθώς έχουν αλλάξει πλέον τα δεδομένα για την Σκλαβενίτης, που από ένα δίκτυο 110 καταστημάτων εντός Αθήνας, έχει βρεθεί με περίπου 520 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Οι διαφημίσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο διάστημα και όχι, πάντως αργότερα από την περίοδο των χριστουγεννιάτικων αγορών, προκειμένου, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, να κερδηθεί ένα μεγάλο μέρος του τζίρου αυτού.
Εκείνο που απομένει να δει η αγορά είναι αν η οικογένεια Σκλαβενίτη αναγκαστεί να κάνει «πίσω» και στο θέμα του κυριακάτικου ανοίγματος των καταστημάτων της.  πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template