Νικήθηκε η γραφειοκρατία!!..PONY ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ..ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!!!!

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Χρειάστηκαν 2,5 χρόνια για να νικηθεί το τέρας της γραφειοκρατίας, αλλά το θρυλικό PONY τα κατάφερε κι επιστρέφει στους ελληνικούς δρόμους. Τα εμπόδια ξεπεράστηκαν μετά την παρέμβαση του υφυπουργού Ανάπτυξης Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, με τον οποίο είχαν έρθει σε επικοινωνία οι ιδιοκτήτες της εταιρείας NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε για να ξεκινήσει η παραγωγή των αυτοκινήτων.
Η εταιρεία πήρε άδεια από το υπουργείο Ανάπτυξης για να ξεκινήσει η παραγωγή του στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, σε συνέντευξή του στο STAR, επιβεβαίωσε ότι στις αρχές της εβδομάδας δόθηκαν οι σχετικές άδειες από την ΕΣΥΔ στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης,την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες. Παράλληλα, εκτίμησε ότι από την επένδυση θα δημιουργηθούν 410 θέσεις εργασίας άμεσα, ενώ θα ανοίξει ο δρόμος για τη δημιουργία γύρω στις 2.500 θέσεις εμμέσως.



Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, το εργοστάσιο της NAMCO ήταν έτοιμο να ξεκινήσει την παραγωγή από το Πάσχα του 2011, αλλά έπεφτε πάντα πάνω στο τείχος της γραφειοκρατίας, Το υπουργείο Μεταφορών ύψωνε εμπόδια στην ταξινόμηση και κυκλοφορία του Pony, παρά το ότι η «NAMCO» είχε ήδη λάβει έγκριση τύπου από τη Γερμανία. To πρόβλημα ήταν ποια τεστ θα έπρεπε να γίνουν στο αυτοκίνητο ώστε να πάρει έγκριση τύπου. Το ελληνικό κράτος δεν είχε καθορίσει τις απαραίτητες προδιαγραφές, καθώς δεν είχε παραχθεί ελληνικό αυτοκίνητο για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Εκτός από το υπουργείο Μεταφορών, εμπόδια έθετε και η Εθνική Τράπεζα στην πλήρη επαναλειτουργία της NAMCO HELLAS.



Ο ιδιοκτήτη της, «NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε» Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης ανέφερε πως για να μπορέσει η εταιρεία να λάβει διαπίστευση έπρεπε να περάσουν οκτώ ολόκληροι μήνες.
Μάλιστα στην πρόταση που του έγινε να πάει στην γαλλικά Dakar για να διαπιστευτεί, ο ιδιοκτήτης της NAMCO αρνήθηκε γιατί ήθελε ελληνική.

“Οχι μόνο είναι δύσκολο να ανοίξει μία βιομηχανία στην Ελλάδα. Ηταν βάρος σαν να κουβαλάς τον Ολυμπο στην πλάτη σου”, λέει ο κ. Κοντογούρης στην Ελευθεροτυπία. “Δεν καταγγέλλουμε και δεν μεμψιμοιρούμε. Κοιτάμε μπροστά”, συμπληρώνει.



Τα προβλήματα άρχισαν να λύνονται μετά την παρέμβαση του υπουργού Ανάπτυξης στην ΕΣΥΔ ώστε να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια και να δοθούν οι σχετικές άδειες στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης,την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες.

Ο κ. Κοντογούρης είπε επίσης το νέο «Pony»,θα είναι προσιτότατο στον Ελληνα καταναλωτή, καθώς γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί η τιμή του κάτω από τις 7.000 ευρώ. Θα είναι, όπως ήταν πάντα, το φθηνότερο αυτοκίνητο, αλλά σύγχρονο, απόλυτα συμμορφωμένο με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Το νέο «Pony» θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες 1.300 ή 1.400 κ.ε., θα «βγάζει 75-80 ίππους και θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Ομως η ιδιαιτερότητά του είναι ότι θα έχει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά. Κι αυτή η δυνατότητα οφείλεται στο νέο πίσω άξονα που θα διαθέτει, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στη «NAMCO».



Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή του πετρελαιοκίνητου «Pony», όπως και σε μία έκδοση 4Χ4. Τα σχέδια της «NAMCO HELLAS» δεν σταματούν εκεί αφού υπάρχει και τρίτο σχέδιο που αφορά την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου «Pony».
Η ιστορία του Pony

Τη δεκαετία του '50, στη Γερμανία, οι αδερφοί Κοντογούρη είχαν επιχειρήσει να βγάλουν στην παραγωγή ένα φορτηγό με το όνομα «Hellas». Το 1961, ιδρύουν στη Θεσσαλονίκη την εταιρία FARCO και ξεκινούν την παραγωγή ενός οχήματος πολλαπλών χρήσεων με κινητήρες BMW, χωρίς μεγάλη επιτυχία. Δεν το βάζουν, όμως, κάτω. Το 1972 δημιουργούν τη NAMCO (National Motor Company of Greece), ξεκινούν συνεργασία με τη Citroën και παρουσιάζουν στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης ένα «τετραγωνισμένο» αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε ως βάση τα μηχανικά μέρη του 2CV. Ηταν το Pony, ένα αυτοκίνητο «τόσο άσχημο που είναι ωραίο» όπως είχε γραφτεί τότε στον γερμανικό Τύπο.
Εμελλε να είναι το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο στην ιστορία (πωλήθηκαν πάνω από 30.000 κομμάτια με εξαγωγές σε 14 χώρες). Με κόστος λειτουργίας και συντήρησης υποπολλαπλάσιο αυτού ενός «κανονικού» τζιπ και τιμή πώλησης εξίσου χαμηλή, έγινε ανάρπαστο τόσο από τις κρατικές και στρατιωτικές υπηρεσίες, όσο απ' όλους όσοι είχαν δικαίωμα χρήσης «επαγγελματικού». Το εργοστάσιο «έβγαζε» 8-10 αυτοκίνητα ημερησίως, με το 67% των εξαρτημάτων να είναι ελληνικής προέλευσης. Η παραγωγή του Pony σταμάτησε το 1983, λόγω κυρίως των αλλαγών στο δασμολογικό καθεστώς και της κατάργησης του προστατευτισμού, που σήμανε η είσοδος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template