ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΕΣ.To ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΡΑΧ της Κυριακής

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Πρόκειται για δημοσιογραφικό ναυάγιο στο σύνολό του ανεξάρτητα από τις κυκλοφορίες της κάθε εφημερίδας.
Απλά αυτές αποτυπώνουν την οδυνηρή πραγματικότητα.
Με το Mega να μην προβάλλει δελτία ειδήσεων και το ΒΗΜΑ να μην βρίσκεται στα περίπτερα η μεγαλύτερη κυριακάτικη εφημερίδα της χώρας, το Πρώτο Θέμα αρκέστηκε στις 78.000 φύλλα. Υπολογίστε κάπου στις 40-45.000 για την Καθημερινή που δεν δημοσιεύει κυκλοφορίες και από εκεί και πέρα το χάος. Το ΕΘΝΟΣ για παράδειγμα πουλάει τις καθημερινές όσο μια τοπική εφημερίδα στα Τρίκαλα.
Η αποστροφή του κόσμου για τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ αντανακλάται και στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1. Εδώ όπου παρουσιάζει τις ειδήσεις ο πιο λαμπερός “ενημερωτικός” star της μεταπολίτευσης ο οποίος έχει υποστεί πανωλεθρία στο άφραγκο δυναμικό κοινό από τον Σρόιτερ χωρίς και οι επιδόσεις του τελευταίου να είναι εντυπωσιακές.

Κι εδώ μπαίνει ένα μείζον θέμα: Mε αυτή την τηλεθέαση και αυτές τις κυκλοφορίες πως αυτές οι επιχειρήσεις θα ξεχρεώσουν τα 2,3 δις ευρώ θαλασσοδάνεια που χρωστάνε;
Ως πότε θα παίρνουν χαριστική και διπλεκόμενη διαφήμιση όπως συμβαίνει σε κάποιες εξώφθαλμα προκλητικά περιπτώσεις;

Ως πότε οι διαφημιζόμενοι θα επιλέγουν ΜΜΕ χωρίς αναγνωστικό κοινό και χωρίς θεατές να δίνουν τα λεφτά τους;

Την ίδια ώρα στο διαδίκτυο οργιάζουν τα καπέλα στις επισκεψιμότητες τα οποία κυριαρχούν σ΄αυτούς που εμφανίζονται ανάμεσα στους “πρώτους”.

Δείτε την παραμονή του αναγνώστη σε κάθε site από αυτά που δηλώνουν “πρώτοι” η οποία σπάνια ξεπερνά τα 4-5′ της ώρας.

Εφ΄όσον δεν διαβάζουν τα άρθρα τους πως βλέπουν τις διαφημίσεις και τα advertorials;
Με αυτούς τους δήθεν “πρώτους” χάνονται καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ επιχειρηματιών στον σκουπιδότοπο των καπέλων και των πειραγμένων επισκεψιμοτήτων.

Μιλάμε για κανονική “παράγκα”
.

Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις που τα ΜΜΕ παίρνουν στην κυριολεξία στο λαιμό τους και υγιείς επιχειρήσεις διαφημιζόμενων οι οποίοι εμπιστεύονται τυφλά όσους τους υποδεικνύουν να βάλουν διαφήμιση σ΄αυτούς που εμφανίζονται πρώτοι σε αναξιόπιστες λίστες επισκεψιμοτήτων και πρωτιάς.

Το συμπέρασμα των παραπάνω είναι ότι το δημοσιογραφικό επάγγελμα-όπως το γνωρίσαμε- τελειώνει και πως οι τράπεζες δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ πίσω τα δις ευρώ που δάνεισαν σ΄αυτούς τους τυχοδιώκτες εκδότες και μηντιάρχες.

Επίσης θα πρέπει τόσο οι τράπεζες όσο και οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι να είναι πολύ προσεχτικοί με τα πολυδανεισμένα σαπάκια που αν κάποιος κλωτσήσει τις πρίζες της εντατικής θα έχουν την τύχη του ΔΟΛ.

Οπως επίσης θα πρέπει να είναι πολύ προσεχτικοί με τα καπέλα στις επισκεψιμότητες που βάζουν κάποιοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι ιδιοκτήτες ενημερωτικών site που δεν τα διαβάζουν ούτε καν οι εκπρόσωποι τύπου των κομμάτων-παρόλα αυτά δηλώνουν “πρώτοι”.

Δείτε στη συνέχεια τις επισκεψιμότητες των 50 μεγαλύτερων site της Γερμανίας για να αντιληφθείτε το μέγεθος των πλαστών επισκεψιμοτήτων που πουλάνε κάποιοι επιτήδειοι Ελληνες ιδιοκτήτες sites σε media shops και διαφημιζόμενους.

AGOF August 2015: Die Top 50 der Nachrichten-Angebote
Unique UserAugust vs. Juli
1Bild18,21-0,36-1,9%
2Focus Online17,43-0,44-2,5%
3Spiegel Online15,47-0,95-5,8%
4Die Welt13,440,282,1%
5Süddeutsche.de9,220,020,2%
6stern.de8,930,597,1%
7Zeit Online8,45-0,33-3,8%
8n-tv.de8,29-0,87-9,5%
9FAZ.net6,35-0,43-6,3%
10RP Online5,41-0,19-3,4%
11Huffington Post5,03-0,20-3,8%
12Der Westen4,140,071,7%
13N243,93-0,50-11,3%
14Der Tagesspiegel3,74-0,20-5,1%
15Handelsblatt3,46-0,59-14,6%
16tz.de2,840,5322,9%
17Express Online2,75-0,12-4,2%
18Hamburger Abendblatt2,35-0,06-2,5%
19news.de2,320,5329,6%
20Augsburger Allgemeine Online2,290,115,0%
21Abendzeitung München2,19-0,24-9,9%
22manager magazin online2,06-0,48-18,9%
23Stuttgarter-Zeitung/-Nachrichten.de2,01-0,03-1,5%
24BZ-Berlin1,88-0,01-0,5%
25Merkur.de1,82-0,04-2,2%
*: Unique User 14+ in Mio. – Quelle: AGOF / Tabelle: MEEDIA
Auf den Rängen 26 bis 50 ging es vor allem für die Sächische Zeitung nach oben, die dank des 30%-Plus in die Top 50 sprang. 14,6% gewann zudem die Freie Presse hinzu. 10% und mehr verloren haben hingegen die Badische Zeitung, die taz, die HNA und die NWZ.
AGOF August 2015: Die Top 50 der Nachrichten-Angebote
Unique UserAugust vs. Juli
26Berliner Morgenpost Digital1,810,084,6%
27WirtschaftsWoche1,79-0,17-8,7%
28mopo1,780,052,9%
29Neue Osnabrücker Zeitung1,720,095,5%
30Kölner Stadt-Anzeiger Online1,67-0,04-2,3%
31Frankfurter Rundschau online1,66-0,18-9,8%
32RuhrNachrichten.de1,45-0,03-2,0%
33Mitteldeutsche Zeitung1,34-0,01-0,7%
34Badische Zeitung Online1,33-0,21-13,6%
35taz.de1,33-0,19-12,5%
36Berliner Zeitung1,31-0,01-0,8%
37Südwest Presse Online1,30-0,13-9,1%
38shz.de1,29-0,09-6,5%
39Mediengruppe Thüringen1,260,108,6%
40Nordbayern1,13-0,10-8,1%
41Hannoversche Allgemeine Zeitung1,080,099,1%
42Berliner Kurier Online1,06-0,09-7,8%
43Südkurier1,04-0,08-7,1%
44Frankfurter Neue Presse1,010,033,1%
45HNA online0,99-0,11-10,0%
46Leipziger Volkszeitung0,950,066,7%
47Freie Presse0,940,1214,6%
48SZ-Online0,920,2129,6%
49Zeitungsgruppe MS/Westf. Nachr.0,91-0,03-3,2%
50NWZ0,90-0,10-10,0%
*: Unique User 14+ in Mio. – Quelle: AGOF / Tabelle: MEEDIA
kourdistoportocali.com
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template