Να γιατί τα τηλέφωνα των επιβατών του μοιραίου Μπόινγκ κτυπάνε ακόμη

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Το μυστήριο της πτήσης ΜΗ37 των μαλαισιανών αερογραμμών ενέτεινε το γεγονός ότι τα κινητά τηλέφωνα των επιβατών εξακολουθούσαν να δέχονται κλήσεις μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους το Σάββατο το βράδυ… Κινεζικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν ότι το τηλέφωνο Κινέζου επιβάτη του Boeing 777 κτύπησε χωρίς ωστόσο να απαντήσει κανείς. Ενας ακόμη άνδρας στην Κίνα κάλεσε το αριθμό του αδερφού του που ήταν επιβάτης στην πτήση ΜΗ 370 μπροστά στις κάμερες της κινεζικής τηλεόρασης. Το τηλέφωνο καλούσε, αλλά ουδείς πάλι δεν απάντησε. Σύμφωνα με το site China.org.cn, 19 οικογένειες αναφέρουν σε κοινό ανακοινωθέν ότι τηλεφώνησαν σε προσφιλή τους πρόσωπα, που ταξίδευαν με το μοιραίο αεροσκάφος, και τα τηλέφωνα καλούσαν πριν βγει ο τηλεφωνητής. “Οταν το τηλέφωνο δεν λειτουργεί πλέον, όταν δεν έχει μπαταρία ή όταν είναι κλειστό, κατεστραμμένο ή στο βυθό της θάλασσας, στις κλήσεις βγαίνει απευθείας ο τηλεφωνής”, εξηγεί στο γαλλικό περιοδικό Nouvel Observateur Mathieu Drida, ο CEO του site MeilleurMobile.com. » Φαίνεται αδύνατον πώς η κάρτα SIM μπορούσε να είναι συνδεδεμένη με το τηλεφωνικό δίκτυο στην προκειμένη περίπτωση”. Ακόμη πιο περίεργο είναι σύμφωνα με την «Washington Post» το γεγονός ότι πολλοί επιβάτες φαίνονται συνδεδεμένοι με την κινεζική υπηρεσία WeChat (την αντίστοιχη της WhatsApp). » Ενας εργαζόμενος της εταιρείας ανέφερε ότι τρεις υπάλληλοι (των μαλαισιανών αερογραμμών) που επέβαιναν στο αεροσκάφος, συμπεριλαμβανομένου του κουνιάδου του, φαίνονταν ότι ήταν συνδεδεμένοι την Κυριακή στο εν λόγω δίκτυο την Κυριακή, σύμφωνα με την εφημερίδα. Ολα αυτά τα στοιχεία παραπέμπουν σε γνήσιο κινηματογραφικό θρίλερ. Ωστόσο, η πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ πιο πεζή.
advert
Σύμφωνα με το site των μαλαισιανών αερογραμμών, δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες της business class να χρησιμοποιήσουν μία εφαρμογή προκειμένου να “μείνουν συνδεδεμένοι”. Η εταιρεία επιτρέπει στους επιβάτες να “επικοινωνούν μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, SMS ή e-mail, χάρη σε έναν εξοπλισμό που είναι εγκατεστημένος μέσα στις θέσεις”. Τα πιο σύγχρονα αεροσκάφη επιτρέπουν τη δυνατότητα σύνδεσης εν πτήση. Αν και κάτι τέτοιο αφορά τα αεροσκάφη ηλικίας έως πέντε ετών, το Boeing 777 της πτήσης MH370 μπορεί να πετούσε 16 χρόνια, αλλά είχε ανακαινιστεί πλήρως το 2012. 
Πάντως, το Nouvel Observateur αναφέρει ότι επικοινώνησε με την αεροπορική εταιρεία για την επιβεβαίωση της εν λόγω πληροφορίας, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η πιθανότητα του να είναι κάποιος συνδεδεμένος με Wi-Fi στο εσωτερικό του αεροσκάφους, προϋποθέτει συνδέσεις που είναι εγκατεστημένες στο πιλοτήριο. Στην περίπτωση ολικής βύθισης του αεροσκάφους, παραμένει υπαρκτή η πιθανότητα να εξακολουθεί να υφίσταται η σύνδεση. Ωστόσο, θα έπρεπε οι συσκευές να μην έχουν καταστραφεί και να είναι ανοικτές, κάτι που οδηγεί στην υπόθεση ότι υπάρχουν θύλακες αέρος στο εσωτερικό του αεροπλάνου. Αυτή η υπόθεση θα εξηγούσε γιατί αρκετά τηλέφωνα επιβατών εξακολουθούν να δέχονται κλήσεις (οι οποίες δεν περνούν από την κάρτα SIM αλλά από το Ιντερνετ) και να εμφανίζονται συνδεδεμένα.
arouraios.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template