Οι Έλληνες Εφοπλιστές: μέσα σε 15 ημέρες επένδυσαν 760 εκατ.$ σε δεξαμενόπλοια.

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Οι Έλληνες Εφοπλιστές: μέσα σε 15 ημέρες επένδυσαν 760 εκατ.$ σε δεξαμενόπλοια.
Περισσότερα από 760 εκατ. δολάρια επένδυσαν το δεύτερο 15νθήμερο του Απριλίου του 2015 οι Έλληνες εφοπλιστές για την αγορά δεξαμενοπλοίων, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny.

Ειδικότερα σε δεξαμενόπλοια επένδυσαν οι εταιρείες:
• Cardiff Marine, συμφερόντων Γιώργου Οικονόμου. Τοποθέτησε παραγγελία σε ναυπηγεία της Κορέας για την κατασκευή τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 115.000 τόνων, το καθένα, με δυνατότητα πλόων σε παγωμένες θάλασσες (Ice class tankers). Τα πλοία θα παραδοθούν, τμηματικά, εντός του 2017 και το κάθε ένα από αυτά θα στοιχίσει 57,5 εκατομμύρια δολάρια.
• Delta Tankers, συμφερόντων Δ. Διαμαντίδη. Τοποθέτησε παραγγελία σε ναυπηγεία της Κορέας για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 159.000 τόνων, το καθένα. Η παράδοση του πρώτου πλοίου θα γίνει τον Οκτώβριο του 2016 και του δεύτερου τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Το κόστος κατασκευής του κάθε πλοίου θα ανέλθει σε 66 εκατομμύρια δολάρια.
• Chemical Transport, η νέα εταιρεία συμφερόντων Πήτερ Γεωργιόπουλου, ο οποίος σύμφωνα με δημοσίευμα της νορβηγικής ναυτιλιακής εφημερίδας TradeWinds έχει συνεργαστεί με άγνωστους επενδυτές private-equity για να εισέλθει στην κατηγορία των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών προϊόντων, γεγονός, που τον διαφοροποιεί από την παλαιότερη δραστηριότητά του στον τομέα του αργού.
Στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής κίνησης η Chemical Transport ασκώντας το δικαίωμα option που διατηρούσε τοποθέτησε παραγγελία στα κινέζικα ναυπηγεία AVIC Dingheng για την κατασκευή από ανοξείδωτο χάλυβα πέντε δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών , χωρητικότητας 25.000 τόνων το καθένα. Η παράδοσή τους θα γίνει τμηματικά εντός του 2017- 2018. Το κόστος του κάθε πλοίου ανέρχεται στα 40 εκατομμύρια δολάρια.
Έτσι, η εταιρεία έχει υπό παραγγελία στα ίδια ναυπηγεία συνολικά 10 δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών από ανοξείδωτο χάλυβα, με έναρξη παράδοσης τον Απρίλιο τον 2017.

• Maran Tankers, του Ομίλου Αγγελικούση. Τοποθέτησε, ασκώντας το δικαίωμα option, που διατηρούσε, σε ναυπηγεία της Κορέας, παραγγελία για δύο δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 319.000 τόνων το καθένα. Τα πλοία θα παραδοθούν τον Δεκέμβριο του 2016 και τον Ιανουάριο του 2017, αντίστοιχα. Το κόστος κάθε πλοίου ανέρχεται σε 97 εκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία έχει στα ίδια ναυπηγεία συνολικά 6 πλοία υπό κατασκευή.

• Unisea Shipping, συμφερόντων Πήτερ Λιβανού.
Τοποθέτησε παραγγελία σε ναυπηγεία της Κορέας για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 115.000 τόνων το καθένα. Τα πλοία θα παραδοθούν εντός του 2017 ενώ δεν έχει γίνει γνωστό το ύψος της επένδυσης. πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template