ΣΥΜΕΩΝ ΠΑΛΗΟΣ: Αυξάνει το μερίδιό της στην Diana Shipping η 12 West Capital Management

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016


Ψήφο εμπιστοσύνης στον Συμεών Παληό και την Diana Shipping δίνει το επενδυτικό fund 12 West Capital Management του Joel Ramin,
που αποκάλυψε πως το ποσοστό του στην ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία ξεπερνά το 5%, και με βάση το τελευταίο κλείσιμο της μετοχής της Diana Shipping μεταφράζεται σε αξία άνω των 11 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η 12 West, που ήδη κατέχει μερίδιο 25% στην Diana Containerships, ανακοίνωσε πως το μερίδιό της στην Diana Shipping αυξήθηκε και πλέον ανέρχεται σε 4.224.489 μετοχές ή ποσοστό 5,1%. Προηγουμένως εμφανιζόταν να κατέχει 3.954.489 μετοχές.

Η 12 West έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της ως μικρομέτοχος της Diana Shipping το 2013, με μόλις 4.900 μετοχές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Συμεών Παληός παραμένει ο μεγαλύτερος μέτοχος της Diana Shipping με ποσοστό 22,2%, σύμφωνα με τα ετήσια αποτελέσματα του 2015, ενώ η Franklin Resources κατέχει ποσοστό 13% και η Massachusetts Financial Services ποσοστό 5,6%, και αυτοί ήταν μέχρι τώρα οι μοναδικοί μέτοχοι με μερίδια άνω του 5%.

Φυσικά, ψήφο εμπιστοσύνης στην Diana Shipping δε δίνουν μόνο οι επενδυτές, αλλά και οι αναλυτές: Για παράδειγμα η Jefferies Group έθεσε την τιμή-στόχο της Diana στα 3 δολάρια/μετοχή και διατύπωσε τη σύστασή της σε “hold” στην αναφορά που εξέδωσε στις 27 Ιουλίου του 2016. Η Zacks Investment Research αναβάθμισε τη σύσταση από “sell” σε “hold” στην αναφορά της στις 23 Μαΐου του 2016, ενώ η Wells Fargo & Co. διατήρησε τη σύσταση σε “hold” στην αναφορά της 18ης Μαΐου. Μόνο δύο αναλυτές διατύπωσαν τη σύσταση της μετοχής της Diana σε “sell” τη στιγμή που 8 έχουν διατηρήσει τη σύσταση σε “hold”. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η μετοχή της ναυτιλιακής έχει μέσο όρο σύστασης “hold” και μέσο όρο τιμής στόχου στα 4,43 δολάρια/μετοχή.
Αντίθετα, τεταμένες είναι οι σχέσεις του Συμεών Παληού με τις πιστώτριες τράπεζες της Diana Shipping, μετά τη σκληρή στάση του απέναντί τους, καθώς οι τράπεζες εμφανίζονται οργισμένες με τις «απειλές» της εταιρείας να προχωρήσει σε αγορές πλοίων, προκειμένου να απομακρύνει το ρευστό της από τις τράπεζες που ενδεχομένως να θέλουν να το «παγώσουν», στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για την αναδιάρθρωση του χρέους της.           πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template