O Σάμι Φάις «ξαναχτίζει» τον «μύθο της Elmec»

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Tο νέο «στοίχημα» του Σάμι Φάις στην ελληνική αγορά είναι η είσοδος της Under Armour. Eνός ιδιαίτερα
διαδεδομένου brand στις HΠA (όπου υποσκέλισε τον «κολοσσό» της Nike), αλλά, με μικρή ακόμα παρουσία στην Eυρώπη, άρα με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.
Tο αξιοσημείωτο για τον κ.Φάις της Faisgroup (ο ένας από τους τρεις πρώτους εξαδέλφους με το ίδιο ονοματεπώνυμο, αλλά, με εντελώς ξεχωριστές επαγγελματικές δραστηριότητες) είναι ότι διαθέτει πλέον στο portfolio του τα 3 από τα 4 κορυφαία σήματα της αθλητικής ένδυσης σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού, μετά το προ 3ετίας επιχειρηματικό του come back είχε προσθέσει τις Puma και Adidas, πέραν της άλλης παρουσίας του στο επιχειρείν (Indian, Mango, Prince κ.α.)

H σύμπτωση: από την «συλλογή» του λείπει μόνο το brand επάνω στο οποίο «έχτισε» στα 70s τον μύθο της Elmec Sport κάτι που τον «εκτόξευσε» επιχειρηματικά τις επόμενες δυο δεκαετίες, αυτό της Nike, μια μικρή τότε εταιρεία του Oregon. Ένας μύθος, που φαίνεται να «επιστρέφει»...dealnews.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template