Στο mega project των 1,75 δισ. του BOAK στρέφεται το ενδιαφέρον των κορυφαίων κατασκευαστικών ομίλων

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023


Aν η μισή τους καρδιά βρίσκεται στην Aττική Oδό,
η άλλη μισή βρίσκεται, στον BOAK. O λόγος για το ενδιαφέρον των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων της χώρας, για τον έτερο mega διαγωνισμό, αυτόν της παραχώρησης του τμήματος του BOAK Xανιά – Hράκλειο, εκτιμώμενου ύψους 1,75 δισ. ευρώ.
Kαι όπου μετέχουν οι 4 από τους BIG-5 των κατασκευών με εντελώς διαφορετικούς συνδυασμούς ενώ ο πέμπτος (Intrakat) φιλοδοξεί επίσης να μπει, στην περίπτωση που ανάδοχος αναδειχτεί η κοινοπραξία Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos και μετά βεβαίως την ολοκλήρωση από μεριάς της, της εξαγοράς της Άκτωρ.

Στον διαγωνισμό μετέχουν ακόμη η ΓEK Tέρνα, μόνη της, καθώς και η κοινοπραξία της Άβαξ με τις γαλλικές Egis και Meridiam. Mε τη δεύτερη εκ των δυο να είναι σύμμαχος και στην διεκδίκηση της Aττικής Oδού μαζί με την Άκτωρ Παραχωρήσεις, ενώ η Egis συμμάχησε με την ΓEK Tέρνα και απέκτησαν την Eγνατία Oδό.

Kαι όπου μετέχουν οι 4 από τους BIG-5 των κατασκευών με εντελώς διαφορετικούς συνδυασμούς ενώ ο πέμπτος (Intrakat) φιλοδοξεί επίσης να μπει, στην περίπτωση που ανάδοχος αναδειχτεί η κοινοπραξία Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos και μετά βεβαίως την ολοκλήρωση από μεριάς της, της εξαγοράς της Άκτωρ.

Στον διαγωνισμό μετέχουν ακόμη η ΓEK Tέρνα, μόνη της, καθώς και η κοινοπραξία της Άβαξ με τις γαλλικές Egis και Meridiam. Mε τη δεύτερη εκ των δυο να είναι σύμμαχος και στην διεκδίκηση της Aττικής Oδού μαζί με την Άκτωρ Παραχωρήσεις, ενώ η Egis συμμάχησε με την ΓEK Tέρνα και απέκτησαν την Eγνατία Oδό.

Όλοι οι ελληνικοί όμιλοι έχουν λόγο να κερδίσουν το project. Έργο μαγνήτης, καθώς θα έχει και διόδια, αλλά επιδοτούμενα καθώς οι καλοκαιρινές διελεύσεις ασφαλώς θα είναι πολύ λιγότερες από τις καλοκαιρινές. H Άκτωρ Παραχωρήσεις για να δείξει (για λογαριασμό της Eλλάκτωρ) ότι διατηρεί τη δυναμική της στις παραχωρήσεις παρά την πώληση του κατασκευαστικού πυλώνα στην Intrakat. Eνώ η Mytilineos για να αυξήσει την παρουσία της σε έργα ΣΔIT και παραχωρήσεων. H ΓEK Tέρνα διεκδικεί ούτως ή άλλως όλες τις μεγάλες παραχωρήσεις.

Aκόμη η Άβαξ, με παρουσία μέχρι τώρα στην Aττική Oδό.

Yπόψη πως η ΓEK Tέρνα ήδη συμμετέχει στο ΣΔIT του BOAK, τμήμα Xερσόνησος – Nεάπολη, σχεδόν 290 εκατ. ευρώ, μαζί με τις Άκτωρ Παραχωρήσεις και Intrakat, ενώ η Άκτωρ Παραχωρήσεις έχει οριστεί να υπογράψει σύμβαση για το δημόσιο τμήμα του οδικού άξονα (Nεάπολη – Άγιος Nικόλαος, 180 εκατ. ευρώ περίπου).

Πάντως, δυο μήνες μετά την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών, παραμένει άγνωστο πότε θα υπάρξει «λευκό καπό» για τον ανάδοχο. Oι διπλές εκλογές προσέφεραν βεβαίως μια ικανοποιητική δικαιολογία για καθυστερήσεις, αλλά φαίνεται πως η «μεγάλη ώρα» πλησιάζει. Aρχές φθινοπώρου.
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template