Ο 33χρονος CEO, που καθάρισε μέχρι και...τουαλέτες, για να διπλασιάσει τα κέρδη της εταιρείας του

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Το περασμένο καλοκαίρι, ένας ψηλόλιγνος νεαρός με σπαστά μαλλιά, ψηλά ζυγωματικά και πλατύ χαμόγελο, έφτιαχνε χάμπουργκερ, σέρβιρε τους οδηγούς από το παράθυρο και καθάριζε τις τουαλέτες στο Burger King στο Μαϊάμι.
Το όνομά του ήταν Daniel Schwartz. Eμαθε να φτιάχνει χάμπουργκερ σε λιγότερο από 35 δευτερόλεπτα, ενώ όπως λέει με...καμάρι στην βιντεοκάμερα που τον ακολουθεί “καθάρισα 15 τουαλέτες τις τελευταίες δύο ημέρες”. Τίποτα από αυτά δεν θα ξένιζε, εάν ο 32χρονος- τότε- Schwartz δεν ήταν ο νέος CEO της Burger King.
Εχοντας συμπληρώσει 13 μήνες στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και περιτριγυρισμένος από συνεργάτες ανάλογης ηλικίας- ο οικονομικός διευθυντής είναι μόλις 28 ετών- ο ικανότατος Daniel έχει μετατρέψει την αλυσίδα fast-food από μία επιχείρηση, που έδινε αγώνα για να επιβιώσει, σε “ΑΤΜ”, όπως γράφει στο βασικό του θέμα το Bloomberg Businessweek. Αποτελεσμα, που δικαιώνει απολύτως, τον παχυλό μισθό των 700.000 δολαρίων που του αναλογεί.



"Αυτές τις ημέρες το... Burger King μοιάζει περισσότερο με startup παρά με μία τυπική αλυσίδα fast-food” αναφέρει ο συντάκτης του ρεπορτάζ. Κι αυτό γιατί ίσως η πρώτη δουλειά του Schwartz δεν ήταν στη βιομηχανία του γρήγορου φαγητού. Πριν από το Burger King, ήταν αναλυτής στη Credit Suisse στη Βοστόνη, ενώ τελευταία του δουλειά ήταν στο 3G Capital, τη βραζιλιάνικη εταιρεία private equity που αγόρασε την Burger King το 2010 έναντι 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σπάνια βλέπει κανείς έναν τόσο νέο άνθρωπο στην απαιτητική θέση του CEO μιας μεγάλης εισηγμένης εταιρείας. Μετά τον Mark Zuckerberg του Facebook, θα είναι ο νεότερος διευθύνων σύμβουλος του Fortune 1000, εάν η Burger King καταφέρει να συμπεριληφθεί στη λίστα με τις 1000 μεγαλύτερες επιχειρήσεις των ΗΠΑ, επισημαίνει το Bloomberg.



H έλλειψη εμπειρίας στη συγκεκριμένη βιομηχανία, οδήγησε τον Schwartz να ξεκινήσει τη θητεία του, περνώντας από όλα τα πόστα στα εστιατόρια Burger King — από καθάρισμα τουαλέτας μέχρι εξυπηρέτηση πελατών. Ετσι, διαπίστωσε ότι το περίπλοκο μενού καθυστερούσε τις παραγγελίες. Απλοποίησε τις επιλογές, που προσφέρει το κατάστημα, περιλαμβάνοντας πιάτα που φτιάχνονται ευκολότερα.
Υπό τη διεύθυνση της 3G, ο Schwartz μειώνοντας το εταιρικό προσωπικό από 38.884 σε 2.425, αυξάνοντας το franchising των εστιατορίων, κάτι που σημαίνει ότι οι υπάλληλοι αυτοί ελέγχονται πλέον από του ιδιοκτήτες των καταστημάτων franchise. Προχώρησε σε περικοπές κόστους, αφαιρώντας πολλά προνόμια από τα στελέχη, συμπεριλαμβανομένων των πολυτελών γραφείων ή του ετήσιου πάρτι, ύψους 1 εκατομμυρίου δολ, σε πύργο στην Ιταλία.
Ο Schwartz διαπραγματεύτηκε επίσης συμφωνίες με διαχειριστές επιχειρήσεων εστιατορίων σε Βραζιλία, Κίνα και Ρωσία. Τα deals αυτά συνέβαλαν στην αύξηση του αριθμού των Burger Kings παγκοσμίως κατά 12% στα 13,.667 το 2013.
Το πρώτο τρίμηνο του 2014, οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν αυξηθεί 2% και τα κέρδη έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στα 60,4 εκατομμύρια δολάρια. πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template