Εκατομμυριούχος στα 20 με... ένα βαζάκι μαρμελάδας της γιαγιάς

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Στα 14 του χρόνια, ο Fraser Doherty ήταν ένα παιδί που έπαιζε με τα παιδιά της γειτονιάς, πήγαινε στο σχολείο και κάθε Κυριακή στην εκκλησία, ωστόσο το επιχειρηματικό ένστικτό που ξύπνησε μέσα από νωρίς τον βοήθησε να κάνει τη διαφορά.
Μια μέρα άρχισε να φτιάχνει μαρμελάδες μέσα από συνταγές της γιαγιάς του, τις οποίες έδινε και κατόπιν πουλούσε στους γείτονές του και τους υπόλοιπους ενορίτες της εκκλησίας του, αλλά μέχρι τα 16 του η επιχείρηση άρχισε να ανοίγει τα φτερά της, με αποτέλεσμα ο μικρός Fraser να αφήσει το σχολείο για να αφιερωθεί ψυχή τε και σώματι στην παραγωγή μαρμελάδας.
Το όνομα που επέλεξε για τις μαρμελάδες της γιαγιάς ήταν το “SuperJam” (εμπνευσμένο ίσως από την παλιότερη σειρά “Σούπερ Γιαγιά”). Οι παραγγελίες άρχισαν να αυξάνονται πιο γρήγορα από τους ρυθμούς παραγωγής της μαρμελάδας που ο έφηβος Σκοτσέζος έφτιαχνε στην κουζίνα των γονιών του αποκλειστικά από φρούτα και φρουτοχυμούς. Έτσι, ο Fraser αναγκάστηκε να νοικιάσει έναν μεγαλύτερο χώρο σε εργοστάσιο για λίγες μέρες τον μήνα.
Στις αρχές του 2007, τα βρετανικά σούπερ μάρκετ προϊόντων υψηλής ποιότητας Waitrose, πλησίασαν τον Doherty και του ζήτησαν να πουλά τις μαρμελάδες SuperJam στα ράφια τους. Μέσα σε λίγους μήνες, οι μαρμελάδες SuperJam μπήκαν στα ράφια 184 καταστημάτων της αλυσίδας Waitrose, ανεβάζοντας τον Doherty και την επιχείρησή του σε νέα ύψη.
Ο Doherty πήρε δάνειο 5.000 στερλινών ώστε να καλύψει τα γενικά έξοδα, αλλά και να μπορεί να νοικιάζει το εργοστάσιο για περισσότερες ώρες ώστε να προχωρήσει στην παραγωγή τριών γεύσεων μαρμελάδας: Βατόμουρο και φραγκοστάφυλο, ραβέντι και τζίντζερ και Cranberry & Raspberry. Τώρα έχει προσθέσει τη γεύση πορτοκάλι και φρούτα του πάθους. Ακολούθησαν τα σούπερ μάρκετ Tesco, βάζοντας στα ράφια 300 καταστημάτων τους τα προϊόντα του Doherty σε όλη τη Βρετανία.

Το 2008, η SuperJam είχε πωλήσεις 1,2 εκατ. δολαρίων, ήτοι 60% αύξηση από το 2007, ενώ η περιουσία του Doherty σήμερα ξεπερνά τα 2 εκατ. δολάρια.
Οι μαρμελάδες της γιαγιάς πωλούνται πλέον από τις αλυσίδες Asda Wal-Mart και Sainsbury στην Αγγλία και τα σούπερ μάρκετ Morrisons και Tesco στην Ιρλανδία.

Το 2008 ο Doherty είχε και μια άλλη ιδέα: ξεκίνησε ένα φιλανθρωπικό project με την ονομασία Tea Parties που γίνονται σε Σκωτ'ια, Αγγλία και Ουλαία για τους ηλικιωμένους που ζουν μόνοι ή σε οίκους ευγηρίας. Αλλά δεν πίνουν μόνο τσάι. Ακούνε ζωντανή μουσική, χορεύουν και πίνουν κοκτέιλ. Σε κάθε γιορτή συμμετέχουν περί τους 500 καλεσμένους. “Οι καλεσμένοι συχνά κλαίνε όταν το πάρτι τελειώνει γιατί έχουν περάσει καλά”, λέει ο Doherty Ίσως με αυτόν τον τρόπο να θέλει να ευχαριστήσει τη γιαγιά του που με τις συνταγές της του έδειξε το δρόμο προς την επιτυχία. “Τα λεφτά δεν με απασχολούν ιδιαίτερα. Φτιάχνω μαρμελάδες γιατί αυτό είναι που μου αρέσει να κάνω”, λέει, αν και η επιτυχία μπορεί να γίνει εξίσου γλυκιά με ένα βάζο σπιτικής μαρμελάδας. πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template