Αυτή είναι η hot μάρκα μικροσκοπικών ρούχων που τρελαίνει τις 16χρονες

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Ιταλική εταιρεία ρούχων έχει γίνει το πιο hot όνομα στην εφηβική μόδα παγκοσμίως καταφέρνοντας να μαγέψει τις 16χρονες. Η Brandy Melville με τα μικροσκοπικά top, τις μίνι φούστες, τα μεσάτα σορτς, τα φαρδιά πουλόβερ, πριν από πέντε χρόνια εισέβαλε στην αμερικανική αγορά και άλλαξε τα πάντα.
Αν και στην χώρα γέννησής της, στην Ιταλία, η Brandy Melville έχει μόλις 18 μαγαζιά , χάρη στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου έχει γίνει το νούμερο 1 σε πωλήσεις εφηβικών ρούχων στις ΗΠΑ, την ώρα που καμία από τις έρευνες αγοράς δεν είχε δείξει τέτοια επιτυχία για την εταιρεία.

Το μυστικό της επιτυχίας της Brandy Melville κρύβεται στο Instagram, όπου ο λογαριασμός της εταιρείας είναι must για τις 16χρονες.
Έχοντας πάνω από 2 εκατ. followers, οι περισσότεροι εκ των οποίων λεπτοκαμωμένα κορίτσια με μακριά μαλλιά, τα ρούχα της εταιρείας διαφημίζουν κυρίως επαγγελματίες μοντέλα άλλα και οι ίδιες οι followers του λογαριασμού στο Instagram της εταιρείας.

Τα κορίτσια που έγιναν διάσημες φωτογραφιζόμενες με ρούχα της Brandy Melville, εργάζονται στην εταιρεία διαφημίζοντας τα ρούχα της.
"Η έρευνα αγοράς γίνεται από τα ίδια τα κορίτσια", αναφέρει η 16χρονη Kjerstin Skorge, από το Μαλιμπού. Υπάρχει μια ομάδα 20 κοριτσιών που πληρώνεται να για να κάνει έρευνα αγοράς και να δημιουργεί νέα στιλ.



"Έχει πλάκα γιατί βρίσκουμε πράγματα που μας αρέσουν τα φοράμε και η διαφημιστική ομάδα του Instagram μας στέλνει ρούχα και φωτογράφο για να τα δημοσιοποιήσει στο Instagram της εταιρείας", αναφέρει.

Η Kjerstin έχει πάνω από 45.000 followers στο Instagram, ενώ όταν ξεκίνησε να εργάζεται για την Brandy Melville είχε 3.000.
Κορίτσια από όλη την Αμερική έρχονται στην Σάντα Μόνικα των ΗΠΑ και ζητούν να βγουν φωτογραφίες μαζί της.
Η Alex Centomo έχει πάνω από 338.000 followers στο Instagram, αποτέλεσμα της ενασχόλησής της με την εταιρεία.


Πάντως η εταιρεία ήδη προκαλεί αντιδράσεις για το στιλ που έχει επιλέξει, αφού όλα σχεδόν τα μοντέλα της είναι αδύνατα κορίτσια, με πολλούς καταναλωτές να μην εγκρίνουν αυτή την τακτική.



Τον νούμερο 1 (μέγεθος) που φορούν τα περισσότερα κορίτσια της εταιρείας δεν αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού, αφού σύμφωνα με τους Los Angeles Times, ο μέσος όρος στις Αμερικανίδες είναι το 14. πηγη

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template