110 ΕΚΑΤΟΜ $ ΤΟ DEAL-Aγορά 5 capesize απο την Capital Maritime του Βαγγέλη Μαρινάκη

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Είναι γεγονός ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ιδιαίτερα δραστήριος στις αγοραπωλησίες φορτηγών
πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize κατά τη διάρκεια των τελευταίων 2 μηνών. Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς η δραστηριότητά του είναι τέτοια που έχει προχωρήσει σε έως και πέντε τέτοιες εξαγορές.

Ειδικότερα, η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή SK Shipping – κομμάτι του ομίλου SK Group – είναι η εταιρεία εκείνη που φέρεται να πούλησε στη ναυτιλιακή Capital Maritime του Έλληνα εφοπλιστή τρία φορτηγά πλοία, καθώς το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης έξι φορτηγών πλοίων του στόλου της.Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “K Endeavour” της SK Shipping είναι χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής του έτους 2011
Η Capital, όπως επιβεβαιώνουν στο mononews πηγές κοντά στον εφοπλιστή , συνδέεται με τις εξαγορές τριών από τα έξι φορτηγά πλοία που έχει διαθέσει προς πώληση η SK Shipping. Ο λόγος για τα K Endeavour, K Adventure (αμφότερα χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2011) και K Ambition (χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2012), για τα οποία το τίμημα κυμαίνεται συνολικά στα 67 εκατ. δολάρια – 44 εκατ. δολάρια για τα K Endeavour και K Adventure και 23 εκατ. δολάρια για το K Ambition.

Αναλυτές της αγοράς επισημαίνουν ότι οι άνωθεν τιμές ευθυγραμμίζονται με τα επίπεδα που κινούνται οι τιμές των capesizes σε μια χρονική περίοδο κατά την οποία οι ναύλοι στη spot αγορά κυμαίνονται στα υψηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί σε διάστημα ενός χρόνου.Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “K Ambition” της SK Shipping είναι χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής του έτους 2012

Από τη μεριά του ένας broker τόνισε ότι ο κ. Μαρινάκης “είναι ιδιαίτερα δραστήριος τη δεδομένη στιγμή”, καθώς, όπως είχε γράψει το mononews.gr, τον Σεπτέμβριο του 2016, προχώρησε στην εξαγορά δύο φορτηγών πλοίων τύπου capesize, τα Gran Trader (χωρητικότητας 179.300-dwt και κατασκευής 2012) και ER Boston (χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2010), έχοντας καταβάλλει 22,5 και 21 εκατ. δολάρια για το καθένα αντίστοιχα.
Εάν επιβεβαιωθεί η εξαγορά και των τριών πλοίων της SK Shipping, τότε ο Έλληνας εφοπλιστής θα έχει προχωρήσει στην εξαγορά 5 πλοίων, έχοντας καταβάλλει συνολικά ένα ποσό που ξεπερνάει τα 110 εκατ. δολάρια.

Και όλα αυτά σε διάστημα μόλις δύο μηνών. mononews.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template