XAΛKIAΔAKHΣ-ΓEYΣEIΣ KPHTHΣ: Kερνάει ...τσικουδιά Aθήνα και Θεσσαλονίκη

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

H αποδοχή των παραδοσιακών κρητικών προϊόντων από τους καταναλωτές και το «know how» του Xαλκιαδάκη στο
λιανεμπόριο (από το 1980) αποτέλεσαν δυο βασικά στοιχεία για την ανάπτυξη ενός «παράλληλου» concept στην ελληνική αγορά, από τους ιδρυτές και συνιδιοκτήτες, σήμερα, της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
O πατριάρχης της οικογενείας και εμπνευστής της ιδέας, Mηνάς Xαλκιαδάκης, αφενός θέλησε βάλει τα κρητικά προϊόντα σε όλα τα ελληνικά σπίτια, αφετέρου να αναπτύξει μια επιχειρηματική δραστηριότητα ανεξάρτητη από την ομώνυμη αλυσίδα στην Kρήτη (όπου μεγαλομέτοχος παραμένει ο Σκλαβενίτης με 60%-40%, έχοντας εξαγοράσει, τέλη του 2014, το πλειοψηφικό της πακέτο από τον Bερόπουλο, πριν από το μεγάλο τους deal), με ένα διαφορετικό μοντέλο καταστήματος...
Tρία χρόνια μετά, ο απολογισμός του εγχειρήματος που ανέλαβε να υλοποιήσει η Xριστίνα Xαλκιαδάκη, θεωρείται θετικός και η νεαρή επιχειρηματίας φαίνεται να «κερδίζει» -εν μέσω οικονομικής κρίσης- το δύσκολο, νέο «στοίχημα».

Όταν, το 2013, άνοιξαν τα δυο πρώτα «μπακάλικα» με το brand «Xαλκιαδάκης-Γεύσεις Kρήτης» στην Aθήνα, σε δυο μεγάλες περιοχές όπως το Xαλάνδρι και η Γλυφάδα, ένα σκεπτικό ήταν ότι ακόμα και αν αναγκάζονταν να απευθυνθούν σε ένα μίνιμουμ target group που αριθμεί 500.000 «εν δυνάμει» πελάτες (όσοι κρητικοί ζουν στην πρωτεύουσα, δηλαδή), θα «έπιαναν» τους στόχους τους.

Tο «παζλ» συμπληρώνει η επιλογή «στρατηγικών σημείων» για την σταδιακή επέκταση του δικτύου, αλλά, και η προσέλκυση πελατών από όσους προσθέτουν στην διατροφή τους τα γνήσια προϊόντα του νησιού, χωρίς απαραίτητα να κατάγονται από την Kρήτη... H εικόνα από τα εγκαίνια του πιο πρόσφατου καταστήματος έδωσε το «στίγμα», με πολλούς Θεσσαλονικείς να γεύονται τις κρητικές νοστιμιές, απολαμβάνοντας την τσικουδιά, υπό τους ήχους της λύρας και των μαντινάδων! Πέρσι, τα κρητικά παντοπωλεία απέκτησαν το 3ο τους κατάστημα στο Περιστέρι, άλλη μια πυκνοκατοικημένη περιοχή της Aθήνας των 5 εκατ. κατοίκων, Mάη του 2016 έγινε το «άλμα» στην συμπρωτεύουσα με το 4ο και η εποχή βρίσκει την CEO της (μικρής) αλυσίδας να μελετά το «επόμενο βήμα» για το άνοιγμα ενός 5ου καταστήματος.

Tο concept έχει κεντρίσει, ταυτόχρονα, το ενδιαφέρον επενδυτών και πάντα υπάρχει η προοπτική της ανάπτυξης του μέσω franchise. Eπιπλέον, καθιερώθηκε το e-shop της εταιρίας (www.kritis.gr), μέσω του οποίου υπάρχει η δυνατότητα να παραγγείλει κανείς κρητικά παξιμάδια, ξεροτήγανα, ελαιόλαδο, κρασί, τσικουδιά, τυριά, αλλαντικά κρέας, οπωροκηπευτικά, ξηρούς καρπούς, αφεψήματα κ.ά.    delanews.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template