ΑΝΟΔΟΣ για τα πλοία ξηρού φορτίου.Οι κερδισμένοι Έλληνες εφοπλιστές

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

ΑΝΟΔΟΣ για τα πλοία ξηρού φορτίου.Οι κερδισμένοι Έλληνες εφοπλιστές.Μάλλον έρχεται η...''άνοιξη'' μετά την''βαρυχειμωνιά'' που επικρατούσε παγκοσμίως
εδώ και τρία χρόνια στο ξηρό φορτίο.
Όπως αναφέρει το mononews.gr σε δημοσίευμά του:
Σύμφωνα με τους brokers, οι τιμές έχουν βελτιωθεί σε ποσοστό έως και 25% σε διάστημα 8 μηνών και εφοπλιστές που πραγματοποίησαν επενδυτικές κινήσεις την εποχή που άγγιξαν ιστορικά χαμηλά, όπως συνέβη το 2016, τώρα αρχίζουν να βγαίνουν κερδισμένοι.

Επιπλέον, σύμφωνα με στοιχεία της online πλατφόρμας ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, ονόματα όπως ο Νικόλας Βαφειάς, ο Γιώργος Γιουρούκος, ο Ντίνος Μαρτίνος αλλά και ο Γιάννης Δράγνης, είναι από εκείνους που βλέπουν τις επενδύσεις τους να αποδίδουν.

Συγκεκριμένα, ο Νικόλας Βαφειάς, που ηγείται της ναυτιλιακής Eco Dry Ventures, εκμεταλλευόμενος τις χαμηλές τιμές που παρουσίασαν πέρσι τα μεταχειρισμένα πλοία, είχε προχωρήσει στην εξαγορά δύο φορτηγών πλοίων τύπου capesize, τα οποία πλέον αξίζουν συνολικά 5,9 εκατ. δολάρια (με όρους αντικειμενικής αξίας) παραπάνω από το αρχικό ποσό που είχε επενδύσει για την απόκτησή τους.

Η ναυτιλιακή Technomar Shipping, της οποίας επικεφαλής είναι ο Γιώργος Γιουρούκος, είχε προχωρήσει το 2016 στην εξαγορά 10 φορτηγών πλοίων, η αξία των οποίων έχει συνολικά αυξηθεί κατά 37 εκατ. δολάρια έκτοτε (με όρους δυνητικού κέρδους), με το κέρδος να είναι δεδομένο στην περίπτωση που επιλέξει να τα πουλήσει φέτος.

Αντίστοιχα και η Thenamaris, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Ντίνου Μαρτίνου, μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές ναυτιλιακές, είχε αποκτήσει 4 bulkers για το ποσό των 55 εκατ. δολαρίων, οι αξίες των οποίων έχουν καταγράψει άνοδο της τάξεως του 25% το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Ένας από τους κερδισμένους είναι και ο εφοπλιστής Γιάννης Δράγνης που βρίσκεται στο τιμόνι της ναυτιλιακής Goldenport Shipmanagement, ο οποίος είχε εκμεταλλευτεί τις χαμηλές τιμές του 2016 και είχε προχωρήσει στην εξαγορά 7 κομματιών, η αξία των οποίων είναι πλέον κατά 23 εκατ. δολάρια μεγαλύτερη.

Ωστόσο, όπως προειδοποιούν οι brokers,
οι θετικές αυτές ενδείξεις μπορούν κάλλιστα να ανατραπούν εάν αυξηθεί ανεξέλεγκτα η δραστηριότητα των βιβλίων παραγγελιών νεότευκτων πλοίων. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, θα προκαλέσει μεγάλο πλήγμα στην αγορά, η οποία μόλις έχει αρχίσει δειλά-δειλά να ανακάμπτει. Όπως επισημαίνει και ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής της Bimco, οι εφοπλιστές πρέπει να λάβουν τα μέτρα τους. Ένα από αυτά είναι και το scrapping, η δραστηριότητα του οποίου θα πρέπει να επανέλθει στα επίπεδα που είχε φτάσει το πρώτο μισό της περσινής χρονιάς, ώστε να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η υπερπροσφορά τονάζ.
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template