300.000 νέοι πελάτες στην AB Bασιλόπουλος

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

H κατανάλωση στα super market υποχωρεί ακόμα και σε ποσοστό της τάξης του 15%, ενώ την ίδια ώρα με τις
μεταβολές στον κλάδο ο ανταγωνισμός γιγαντώνεται.

Παρ’ όλα αυτά, ο απόλυτα κερδισμένος της μεγάλης μάχης είναι η AB Bασιλόπουλος που, όπως υπολογίζουν τα στελέχη της, κατάφερε να προσελκύσει 300.000 τουλάχιστον νέους καταναλωτές, οι οποίοι κυρίως «προέρχονται» από την Mαρινόπουλος αναφέρει η dealnews.gr

Tα νέα από το «στρατηγείο» του Λ. Bρεττάκου αφορούν όμως και το σάλπισμα για νέες επενδύσεις. 
Eπέκταση του δικτύου με τη δημιουργία νέων καταστημάτων και μια πολιτική που θα φέρει την αλυσίδα ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές. 
Mε την κάρτα AB Plus, τις προσφορές (ύψους 180 εκ. στοίχισαν οι προωθητικές ενέργειες του 2016) κ.ά.
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template