Καταρρέουν τα ναύλα δεξαμενοπλοίων λόγω μείωσης παραγωγής του «μαύρου χρυσού»

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

απο τον Μηνά Τσαμόπουλο
H μείωση της παραγωγής πετρελαίου την οποία συμφώνησαν ΟΠΕΚ και Ρωσία δεν θα είναι ικανή να ανακόψει
τον ρυθμό πτώσης της ζήτησης πετρελαίου τους προσεχείς μήνες, Και αυτό συνεπάγεται μείωση της τιμής των ναύλων για τα δεξαμενόπλοια.

«Το πρώτο τρίμηνο του 2020 υπήρξε ένα από τα πιο κερδοφόρα της περασμένης δεκαετίας για τα πετρελαιοφόρα αργού πετρελαίου, τα οποία ελπίζουμε ότι θα προσφέρουν ένα απόθεμα ρευστότητας για τους δύσκολους μήνες που θα ακολουθήσουν” λέει ο επικεφαλής αναλυτής ναυτιλίας της BIMCO, Peter Sand.

Καθώς στην αγορά πετρελαίου θα διατηρηθεί η υπερ προσφορά και ταυτόχρονα τα αποθέματα που θα έχουν κάνει κράτη και διυλιστήρια θα είναι στο ανώτατο όριο, αναμένεται ότι ναύλοι θα έχουν δραματική μείωση λόγω της μείωσης των εξαγωγών και της ζήτησης για αγορά πετρελαίου.


Σύμφωνα με την International Energy Agency (IEA) η ζήτηση για προμήθεια πετρελαίου, παγκοσμίως, το 2020 θα έχει πτώση 9,3 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα. Επίσης η ΙΕΑ εκτιμά ότι η αποθήκευση πετρελαίου σε πλοία αυξήθηκε κατά 22,9 εκατομμύρια βαρέλια τον Μάρτιο φθάνοντας συνολικά τα 103,1 εκατομμύρια ποσότητα που αντιστοιχεί σε 52 δεξαμενόπλοια VLCC

Επιπροσθέτως υπάρχει η εκτίμηση ότι θα συνεχιστεί η αποθήκευση πετρελαίου σε στεριά και πλοία το προσεχές χρονικό διάστημα αλλά δεν προβλέπεται να κρατήσει πολύ και θα “εξατμιστεί” μετά το β΄ τρίμηνο

Οι αμερικανικές αρχές Ενέργειας θεωρούν ότι η ημερήσια ζήτηση πετρελαίου για όλο το 2020 θα μειωθεί κατά 5,2 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα.


Ενώ η αύξηση της πλωτής αποθήκευσης τραβάει ένα σημαντικό κομμάτι χωρητικότητας έξω από την αγορά, παρέχοντας λίγη “ασημένια διαβίωση” στις ναυτιλιακές εταιρείες , δεν θα είναι αρκετό για να αντισταθμίσει τα προβλήματα που θα προκαλέσει η μειωμένη ζήτηση και η πλεονάζουσα παραγωγή πετρελαίου.
Ως εκ τούτου, αναμένεται ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2020 η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων θα αντιμετωπίσει μια ριζικά διαφορετική πραγματικότητα από το πρώτο εξάμηνο του έτους.

«Με τη ζήτηση πετρελαίου να καταρρέει από το ένα τρίμηνο στο άλλο, η αγορά δεξαμενόπλοιων αργού πετρελαίου θα αντιμετωπίσει προβλήματα. Φαίνεται εύλογο ότι η αγορά δεν θα επιστρέψει στις συνήθεις βασικές αρχές προσφοράς και ζήτησης μέχρι ίσως το τρίτο τρίμηνο του 2021 », λέει ο Sand. 
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template