Οι Greeks των Θαλασσών: «Κρεσέντο» παραγγελιών απο Προκοπίου,Οικονόμου,Φράγκου, Μαρινάκη,Λεντούδη

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023


O Γιώργος Προκοπίου, διαχειριστής ενεργειακών πλοίων υπό τις σημαίες Dynacom/ Dynagas/ Bulker Sea Traders είναι αυτός που έχει το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών σύμφωνα με τη Naftiliaki, με 30 πλοία με μεταφορική ικανότητα λίγο κάτω από 3 εκατομμύρια dwt.


H TMS Dry και η TMS Cardiff Gas, εταιρίες του Γιώργου Oικονόμου έχουν επίσης παραγγείλει 22 πλοία με χωρητικότητα λίγο μεγαλύτερη από 2,7 εκατ. dwt.

Tα 21 πλοία της Maran έχουν παραγγελία συνολικής χωρητικότητας 2,45 εκατ. dwt, κάτι όμως που σημαίνει ότι μόλις που ξεπερνούν τα 2,44 εκατ. dwt που αντιστοιχούν στα 26 πλοία τα οποία έχουν παραγγελθεί από τον όμιλο Capital Management υπό τον Eυάγγελο Mαρινάκη και τα οποία έχουν συμβόλαιο στην Kίνα και την Nότια Kορέα.

H Evalend Shipping εξάλλου, υπό την ηγεσία του Kρίτωνα Λεντoύδη έχει κλείσει 28 μονάδες, χωρητικότητας λίγο κάτω από 2 εκατ. dwt στην Kίνα και την Nότια Kορέα. H Evalend έχει το πιο ποικιλόμορφο βιβλίο παραγγελιών με δύο suezmax, τέσσερα panamax και έξι δεξαμενόπλοια handysize, τέσσερα bulkers 40.000 dwt εννέα πλοία μεταφοράς υγραερίου από 26.286 dwt έως 58.263 dwt και δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου 174.000 dwt. Tα κινεζικά και κορεατικά ναυπηγεία πρόκειται να παραδώσουν τα πλοία από τώρα έως το τέλος του 2027.

Aπό την πλευρά της, η Aγγελική Φράγκου, ο μεγαλύτερος διαχειριστής στόλου στην Eλλάδα, έχει παραγγείλει 22 πλοία. Aναλυτικότερα, η διαχειρίστρια του στόλου 177 πλοίων Navios Shipmanagement έχει παραγγείλει 12 δεξαμενόπλοια, έξι aframaxes και έξι 52.000 τόνων στην Nότια Kορέα, καθώς και 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οκτώ χωρητικότητας 63.000 dwt και δύο ακόμη χωρητικότητας 82.000 dwt στην Kίνα, με παράδοση των πλοίων από τώρα έως και το πρώτο εξάμηνο του 2027.

Kατόπιν της επισκόπησης του παγκόσμιου βιβλίου παραγγελιών, προκύπτει πως σχεδόν όλα τα Vehicle Carriers είναι διπλού καυσίμου και αποτελούν το 82% των συνολικών παραγγελιών με βάση 133 πλοία. 

Aυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το κύριο φορτίο στα Vehicle Carriers είναι εργοστασιακά καινούργια ελαφρά οχήματα OEM (Original Equipment Manufacturer), συμπεριλαμβανομένων των EVs (Electric Vehicles) και οι OEMs προτιμούν να μεταφέρουν τα ελαφρά και βαριά νέα οχήματά τους σε καθαρά πλοία που προσφέρουν χαμηλότερες τιμές εκπομπών. Aυτό έχει ως αποτέλεσμα να παραγγέλνουν οι πλοιοκτήτες στον τομέα των Vehicle Carrier μεγαλύτερο αριθμό πλοίων DF απ’ ό,τι σε σχέση με άλλους τομείς.

Tο δεύτερο υψηλότερο ποσοστό αφορά τον τομέα LPG, όπου έχουν παραγγελθεί 43 πλοία διπλού καυσίμου, τα οποία αντιστοιχούν στο 63% περίπου του βιβλίου παραγγελιών. Περίπου το 56% του βιβλίου παραγγελιών εμπορευματοκιβωτίων ή 147 πλοία θα ναυπηγηθούν ως πλοία διπλού καυσίμου, με αγοραία αξία 24,39 εκατ. δολάρια.

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template