Σούπερ μάρκετ: Αύξηση πωλήσεων κατά 23,7%

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Κατά 23,7% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 10 Μαΐου 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, με
τον τζίρο να ξεπερνάει τα 1,5 δισ. ευρώ σε διάστημα 11 εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,561 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-12/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,262 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019.

Ποια τρόφιμα προτιμούνται – Τι ανάπτυξη πωλήσεων εμφάνισαν


Την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (22,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (34,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (26,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (20,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 329,5%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 272% και το οινόπνευμα με αύξηση 240,3%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%).
Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.,
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template